מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לאחר ניתוח להסרת מינגיומהאוהד11/09/2009
שלום
אבי עבר ניתוח להסרת מינגיומה לפני כחודש
כרגע הוא בשיקום
עדיין נוטל כדורים נגד התכווצויות
מתי מפסיקים ליטול את הכדורים הנ"ל
האם רק לאחר ביקורת MRI שתערך בעוד חודשיים בערך?
או שהוא היה אמור להפסיק אותם כבר ממזמן?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי אוהד,
פרופ` אייל יצחיאק11/09/2009הפסקת טיפול נגד פרכוסים לאחר ניתוח תלויה בהעדפות המנתח, מהלך הניתוח והמהלך לאחר הניתוח, סוג הגידול וכו'.
באופן גס אם לא היו ארועים פרכוסיים, המהלך היה תקין, מישור ההפרדה מהמח היה טוב ואין שארית אז ניתן לשקול הפסקה הדרגתית לאחר שלושה חודשים מהניתוח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהניתוח להסרת מינגיומה וכדורים
אוהד12/09/2009היי ד"ר אייל
ניפגשנו כבר בבית חולים הדסה
אבא שלי עבר ניתוח אצל ד"ר ספקטור בדיוק לפני חודש(12/8)
הה לו מינגיומה גדולה על עצבי הראייה
הוא עדיין לא רואה כלום.(לניתוח הוא נכנס שהוא רואה צלליות בעין אחת..יש עדיין סיכוי שזה ישתפר?).....ועדיין עם קטטר..למרות נסיונות הורדה שלא צלחו
כרגע הוא בשיקום עד סוף החודש
הוא עדיין מטופל בכדורים נגד פירכוסים לכן שאלתי את השאלה, למרות שלא היו פירכוסים לפני הניתוח ולא אחריו..והכל עבר בסדר
יש לו ביקורת עוד חודשיים בהדסה
המחלקה תשלח לי הזמנה לביקורת? איך זה הולך? אני צריך להתקשר ולקבוע תור לביקורת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי אוהד,
פרופ` אייל יצחיאק12/09/2009מה שלומכם?
עם כל הקושי להמליץ עליכם להתאז בסבלנות רבה. רק הזמן יגיד לנו מה ישתפר ומה לא ישתפר.
צריך לקבוע תור ל-MRI ואחריו לביקורת מרפאה. טרם לביקורת המרפאה הייתי מזמין גם בדיקת EEG על מנת לשלול פעילות אפילפטוגנית סמויה. במידה ובדיקת הMRI ובדיקת ה-EEG תקינות היתי מפסיק את הטיפול בהדרגה ולאחר הפסקת הטיפול חוזר שוב על בדיקת EEG.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההסרת מינגיומה
אוהד12/09/2009ברור שנעשה MRI לפני שנבוא
עלינו להתקשר למחלקת נוירוכירורגיה לקבוע תאריך לביקורת? איך זה הולך?
יש לאבא גם ברמבם בסוף החודש בדיקה בעיניים ע"י אלקטרודות לבדוק אם יש שייירי ראיה
אנחנו עדיין אופטימים שהראיה תחזור, אלוהים גדול
שתהיה לך ולכל המחלקה שנה טובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי אוהד
פרופ` אייל יצחיאק12/09/2009צריך לקבוע תור במרפאות.
שנת אושר בריאות והחלמה מהירה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

