הידרוצפלוס

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הידרוצפלוס
    קטי
    27/10/2009

    שלום
    אני בת 28 ולפני 10 חודשים עברתי ניתוח ETV עקב הידרוצפלוס שהתגלה אצלי. לצערי, הסימפטומים שקדמו לניתוח חזרו ולאחר בדיקת MRI שעברתי הנוירוכירורג שניתח אותי המליץ לנתח שוב והציע שלוש אופציות: 1. ניתור על מנת לוודא שהסימפטומים נגרמים כתוצאה מההידרוצפלוס ובמידה וכן חזרה על הניתוח אותו עברתי. 2. חזרה על הניתוח ETV ללא ניתור.
    3. ניתוח שאנט
    יש לציין שבחודשים שלאחר הניתוח לא סבלתי מהסימפטומים הללו ושאני סובלת מהם בארבעת החודשים האחרונים
    מהם היתרונות והחסרונות לכל אופצייה? ומה מומלץ?
    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הידרוצפלוס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי קטי,

    פרופ` אייל יצחיאק
    03/11/2009

    לא ברורים לי הסימפטומים מהם את סובלת ולא ברור לי האם ה-MRI שבוצע לאחר הניתוח מדגים מעבר נוזל שידרה דרך הפיום או לא.
    במידה וה-MRI מדגים מעבר דרך הפיום אז נראה לי הגיוני שכדאי קודם כל ללמוד על הלחצים שבתוך ראשך על ידי ניתור ואח"כ להחליט על המשך הטיפול. במידה ואין מעבר דרך הפיום אז לדעתי יש לשקול פיום חוזר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו