כאבי ראש שעוברים בשכיבה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבי ראש שעוברים בשכיבה
    אורית
    06/11/2009

    שלום,
    לפני כשבעה חודשים עברתי ניתוח LP שאנט עקב PTC ממושך.
    מאז הניתוח השתפר מצבי באופן משמעותי. הבצקות והדימומים בעיניים נספגו, ואחרי מספר ביקורות הנוירוכירורג שלי המליץ על ביקורת בעוד שנה.
    מאז הניתוח אני סובלת מכאבים בשיעול, עיטוש צחוק חזק והתכופפות. הרופא שלי אמר שיש אפשרות שמדובר בניקוז יתר וצורך בויסות הצינורית, אבל מכיוון שהכאבים נסבלים לחלוטין הוא מעדיף לתת לגוף מנוחה ולחזור לבדוק את המצב בעוד שנה.
    בשלושת הימים האחרונים אני סובלת מכאבי ראש חמורים מאוד, כאלה שסבלתי מהם לפני אבחון ה PTC. באופן מפתיע הכאבים חולפים בשכיבה.
    בישיבה או בעמידה - הם חוזרים.
    המצב דומה לתחושה שחוויתי אחרי ניקורים מותניים ולאחרי ה LP כשסבלתי מהפרש לחצים.
    האם ייתכן והכאבים הללו קשורים לשאנט ולבעיה בניקוז?
    האם יש סיבות אחרות לכאב ראש שחולף בשכיבה?
    תודה רבה
    אורית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי ראש שעוברים בשכיבה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי אורית

    פרופ` אייל יצחיאק
    08/11/2009

    בחלט יכול להיות שהדלף מנקז בעודף ולכן יש כאבי ראש בעמידה.
    אחד הטיפולים הוא שכיבה ממושכת (למשך כ-10 ימים) ושתיה מרובה.
    כדאי לפנות לרופא המנתח על מנת שיבדוק וישקול את הצורך בהדמיה חדשה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו