כאב באוזן ולסת ימין לאחר ניתוח מוח

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאב באוזן ולסת ימין לאחר ניתוח מוח
    חגית
    07/12/2009

    בעלי בן 28 עבר ניתוח מוח לפני כ-7 חודשים עקב אבצס במוח. הניתוח עבר בהצלחה וחזרנו לשגרה לאחר חודשיים. בשבוע האחרון התחילו לו כאבים באוזן ימין ולסת תחתונה ימין (הניתוח היה בצד ימין וקרוב לאזור) לאחר חודשים ללא כאב כלל. הכאבים הולכים וחוזרים והם בין למשל 0-10 כש-0 זה ללא כאב כלל אז זה 2 ולפעמים מגיע ל-3. חשוב להדגיש כי לפני הניתוח הוא חש בכאבים דומים קצת יותר חזקים אומנם שלא פסקו כלל.

    אני מודאגת מכך שאולי האבצס חזר והוא נותן את אותותיו. רציתי לשאול לדעתך האם זה דורש בדיקת MRI נוספת? או האם זה יכול לנבוע סתם ממתח?מה שמפריע זה שזה באותו צד וכאב דומה למה שהיה לפני הניתוח.

    כמובן שאם ניתן להמנע מ-MRI זה יהיה טוב כדי לחסוך קרינה מיותרת (הוא כבר אחרי לפחות 5 קרינות).

    אשמח לתשובתך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי חגית

    פרופ` אייל יצחיאק
    07/12/2009

    אני שמח לשמוע שבסה"כ בעלך חש בטוב וחזר לשיגרה. אבצס מוחי היא מחלה רצינית שכורכת בחובה תחלואה משמעותית. קשה לפרש את תלונותיו של בעלך ללא ידיעה איזה ניתוח בדיוק עבר. קרוב לודאי שמדובר בכאב מוקר מאזור החת או מפגיעה שהיא שגרתית בשריר הטמפורלי. בכל זאת הייתי ממליץ לחזור לרופא המנתח ולהיבדק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו