בדיקת CT לאדם שחלה בסרטן הגרון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בדיקת CT לאדם שחלה בסרטן הגרון
    רעות אבקסיס
    04/01/2010

    שלום רב. אבי חלה בסרטן לפני כ5 שנים. הגידול היה על מיתרי הקול, הוסר והוא עבר טיפולי הקרנות במשך מס חודשים. הוסר גידול שני וכיום הוא מצוי במעקב לוודא שהמחלה לא חזרה.בשנה האחרונה הוא החל לסבול מכאבי ראש ותחושת עלפון התוקפת אותו לעיתים, לא הצלחנו לעלות על סממן משותף לפעמים בו חש תחושה זו. הרופא שלח אותו לסדרה של בדיקות בכללותן CT מוח ואקו לב. הבדיקות היו תקינות. בחודשים האחרונים חזרו כאבי הראש, סחרחורות ותחושת עלפון וכעת הוא שוב נשלח לסדרת בדיקת כולל CT מוח. רציתי לשאול לאור מחלת הסרטן של אבי והקרינה הכרורה בבדיקת CT האם זה מעמיד אותו בסיכון מיותר והאם כדאי להתעקש ולהלחם לבדיקת MRI במקום. תודה רבה.
    רעות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי רעות

    פרופ` אייל יצחיאק
    04/01/2010

    לדעתי במיקרה זה כמות הקרינה שכרוכה ב-CT חסרת משמעות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו