שאלה על המחלה הידרוצפלוס

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה על המחלה הידרוצפלוס
    מאיה כהן
    11/01/2010

    שלום..
    המחלה הידרוצפלוס התפרצה שבני היה בן חודש וחצי, הוא עבר את הניתוח של השאנט וניקוז נוזלים מהמוח, בבגרותו של בני התברר שעקב המחלה יש לו בעיות מוטוריות .
    שאלתי היא:

    היום בני בן 21 [לא גיוסו את בני לצבא עקב המחלה ], ולאחר שהלכנו לבדיקה בעקבות אי גיוסו התברר שהשאנט נותק ממזמן מהמקום, ושאלנו את הרופא האם מומלץ לעשות ניתוח בכדי להוציא את השאנט והרופא אמר שהשאנט התחבר לחלק מגופו ולכן לא צריך להוציאו, כי אינו מזיק.
    שאלתי היא האם המחלה הידרוצפלוס יכולה להתפרץ אצלו בעתיד ולגרום לו לנזק מסויום?

    אשמח אם תענו לי על שאלתי כי אני בחרדה מתמדת לעתידו ..

    תודה מאיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה על המחלה הידרוצפלוס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי מאיה

    פרופ` אייל יצחיאק
    17/01/2010

    לא ניתן לענות ללא בדיקת הצילומים ובדיקתו של בנך. אנא פני לנוירוכירורג קרוב למקום מגוריך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי מאיה,

    עדי
    23/01/2010

    שמי עדי ואני חולה במחלה שנקראת ספינה ביפידה. אחד מסימני המחלה, מלבד המגבלות המוטוריות, היא הידרוצפלוס. הוחדר לי שאנט בלידתי וכמו במצב של בנך גילו בגיל 8 שלי שהשאנט סתום ואינו מתפקד. במקרה שלי הוא הוצא בחלקו אך החלק שקיים מהראש לצוואר לא הוצא כי בחרו להימנע מהפרוצדורה.
    אני יכולה לומר לך מניסיוני האישי ששאנט לא פעיל שקיים בראש אינו מפריע לתפקוד ובאמת, כל עוד אף רופא לא מייעץ אחרת מסיבות ספציפיות, אין צורך בהוצאתו.

    מה שכן, יש צורך לשים לב טוב לכאבי ראש אצל בנך. זה שהשאנט אינו פעיל ונכון לעכשיו הכל בסדר לא אומר שאין סיכוי להופעה של זה בעתיד. אצלי השאנט נותק בגיל 8 ולא נאמר לי שיש צורך במעקב ועכשיו, בגיל 25, אושפזתי עם כאבי ראש חזקים ועברתי ניתוח נוסף לניקוז כאשר הייתי במצב מתקדם מאוד כבר כי לא ייחסתי חשיבות לכאבי הראש וחשבתי שהם נובעים מלחץ בעבודה ובחיי האישיים. אין סיבה להגיע למצבים בעייתיים שכאלו. שימו לב לכאבי הראש שלו ותהיו עם היד על הדופק בהקשר זה.

    שיהיה בהצלחה ורק טוב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו