לחץ תוך גולגולתי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לחץ תוך גולגולתי
    עדי
    23/01/2010

    בתאריך 26.11.09 עברתי ניתוח לניקוז csf ללא שאנט (הפרוצדורה החדשה של יצירת חור ברצפת החדר השלישי..). אח"כ אושפזתי שוב כתוצאה מזיהום וקיבלתי דרך פיק ליין ונקומיצין ופורטום למשך שבועיים. ואז קיבלתי עם השחרור גם דיאמוקס ל-10 ימים להורדת הבצקות בעיניים. כרגע אני כבר אחרי שלושה שבועות של מנוחה בבית ושבוע של חזרה לשגרה ולעבודה.
    יש לי ספינה ביפידה ב-L4-5 ולכן אין אופציה לעשות בדיקת LP לראות את מידת הלחץ כיום.

    החל מיום רביעי התחילו לי שוב כאבי ראש ועייני השמאלית מעט נפוחה (יכול להיות שזה מצב סטטי מלפני הניתוח, אני לא ממש יודעת). בבדיקת העיניים האחרונה לא הייתה עדות לבצקות (יומיים לאחר שסיימתי עם הדיאמוקס).

    השאלה שלי היא האם כאבי הראש האלו אמורים להלחיץ אותי באיזשהו אופן? האם החור שעשו לי בחדר השלישי יכול להיסתם כמו ששאנט נסתם? ב-MRI האחרון שעשו לי הייתה משם זרמה בינונית.
    אני אמורה לבצע שוב שדה ראיה (האחרון יצא תקין) בסוף החודש ובתחילת מרץ יש לי שוב בדיקת פונדוס לבדוק את הלחץ בעיניים. האם להמתין לבדיקות האלו או שעדיף פשוט להתאשפז שוב בגלל כאבי הראש? עד כמה זה מסוכן?

    תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לחץ תוך גולגולתי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי עדי,

    פרופ` אייל יצחיאק
    25/01/2010

    הי עדי, לכל מנתח העדפות משלו ולכן לדעתי עליך להתיעץ עם הרופא שניתח אותך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו