לחץ בין העיניים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לחץ בין העיניים
    איילת
    24/01/2010

    שלום רב

    אני בת 37, לאחר לידת ביתי הבכורה בניתוח קיסרי (אחרי 20 שעות עם צירים ואפידורל) , ארבעה ימים אחרי הלידה קיבלתי דמם תת עכבישי פרונטלי שמאלי , בארוע זה גם פירכסתי וטופלתי ע"י אפנוטין (שהופסק אחרי 3 חודשים).
    אני כבר שנה וארבעה חודשים אחרי הארוע אבל עדיין יש לי כאב מוזר -כאב לוחץ בין העיניים ובמקביל לאותו אזור מעל המצח כמו כן שיש לי את הכאב הזה יש לי גם כאבי עיניים וקשה לי לראות אור. עליי לציין כי כאב זה החל חודש וחצי אחרי הארוע והוא בא והולך לסירוגין כבר שנה ו4 חודשים.
    זה כאב מציק מאוד שמתגבר שבוע לפני המחזור ובמהלך המחזור, היו תקופות שכמעט ולא הרגשתי אותו וישנם תקופות שאני מרגישה אותו יום יום בא והולך לסרוגין.
    בבוקר אין לי את הלחץ ולא במהלך שינה בעיקר במהלך היום, שאני מתעייפת, מרימה את הילדה או אפילו רעבה.
    עברתי כחודשיים אחרי הארוע MRI וMRV שארעו בוודאות את שקיעת הדמם באזור שהיה , ללא מפרצות או קרישי דם.
    הנוירולוגים אמרו שזה כתוצאה מטרומבוזה שגרמה לוריד לדמם (גם לא ממש בטוחים) משערים בשל אופי הדמם מיקומו ושיש לי MTHFR הומוזיגוטית. (לאימי היה קריש דם ברגל כאשר ילדה אותי)

    מצטערת על אורך הסיפור. דאגתי היום היא האם הכאב שתארתי אופייני למה שעברתי? או שחלילה יכול להיות איזה לחץ בתוך הגולגולת (עברתי בדיקתקרקעית העיניים שלא הראה שום דבר)?
    לתשובתך אודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לחץ בין העיניים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מעקב

    ד``ר שלמה סטיב ג`קסון
    24/01/2010

    דלית שלום


    לאור העובדה כי בדיקת קרקעית העין תקינה והעדר ממצא בבדיקת ההדמיה אין אני סבור כי הכאב שאת מאפיינת כ"בין -העיניים ולסירוגין" הינו בעלת משמעות .

    מי הרופא שעוקב אחריך?(נוירוכירורג/.נוירולוג.)
    האם עברת בדיקת סיטי אנגיו לאחר הלידה ????????????

    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בנןגע לשאלתך

    איילת
    25/01/2010

    תודה על תשובתך

    אני במעקב אצל נאורולוג
    כמו כן מיד עם כאבי הראש העזים שהיו לי אחרי הלידה עשו לי CT אנגיו שהראה רק דימום תת עכבישי ולא הראה איזה קריש דם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מצוין

    ד``ר שלמה סטיב ג`קסון
    26/01/2010

    דלית שלום
    שמח לשמוע על התוצאות ,היות והכל תקין אין אני סבור שיש לי כנוירוכירורג מה להוסיף.
    את במעקב הנכון אצל נוירולוג.

    מאחל המשך בריאות טובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו