טיפול ברדיוכירוגיה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • טיפול ברדיוכירוגיה
    אריה
    01/02/2010

    שלום,
    אני בן 70.
    יש לי מנגיומה טנטוריאלית ימנית ישנה משנת 1995 שהייתה בעבר בגודל של 20ממ.
    יש לי הפרעות קלות של זיכרון עם סימני דלדול קליפתי דיו מצחי, שינונים ספונדילוטטים בע"ש צווארי שנעשה עקב סחרחורות.
    MRI מ 2003 ו2005 זהים, MRI מ2007 20 ס 20 ממ, עם איפרסיה קלה על סינוס רוחבי מימין.

    MRI מ12.2009 מראה שהגידול מימין גדך ב-3 ממ ולוחץ על המוחון.

    הרופא הציע לטפל ברדיוכירוגיה כל עוד הגידול בנפח המתאים.

    אבקש לדעת:

    אני מעוניין לדחות ההחלטה. עד מתי ניתן לדחות החלטה שכזו?

    מה יקרה באם אמתין שנה או שנתיים נוספות כדי לראות באם הגידול ממדיך לגדול?

    מה הסיכון בטיפול רדיוכירוגי?

    האם לאחר הטיפול הגידול ימשיך לגדול?

    האם כדאי לקבל SECOND OPINION מנויורולוג מומחה?

    במידה ואחליט על הטיפול, מי הרופאים הטובים ביותר בתחום זה? ובאיזה בית חולים כדאי לעשות.

    האם ניתן לעשות טיפןל שכזה באופן פרטי? ואם כן, היכן?

    בתודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טיפול ברדיוכירוגיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי אריה

    פרופ` אייל יצחיאק
    01/02/2010

    אתה מוזמן לפנות לדר' יגאל שושן בהדסה שמומחה לטיפול ברדיוכירורגיה.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו