זקוקה לייעוץ דחוף

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • זקוקה לייעוץ דחוף
    אילנית
    18/02/2010

    שלום רב,

    אני בת 35 סובלת ממיגרנות כשנתיים שהפכו להיות בלתי נסבלים בחצי שנה האחרונה. אני מטופלת אצל נוירולוג מאזור המרכז, כבר כ - 4 חודשים מקבלת טיפול מונע הכולל דפלפט כרונו 500 בוקר וערב לופרסור 200 בערב ובקלוסל 10 בוקר וערב , בהתקפים משתמשת בזומיג 2.5 שלעיתים ללא הצלחה, ובהתקף האחרון שהתחיל ביום שלישי שעבר ועד היום עוד לא פסק (עם הקלה מסויימת ביומיים האחרונים) קיבלתי היום בצהריים זריקת דקסקורט 10 שהשפיעה עליי לטובה אך עכשיו בשעות הערב אני מתחילה להרגיש את הכאב חוזר.
    בשיחה עם הנוירולוג ולבקשתי לעבור בדיקת MRI כמובן לאחר שבדיקת ה CT יצאה תקינה נעניתי בשלילה ובטענה שכמעט כל החולים המיגרנותים חושבים שמשהו צומח להם שם. חשוב לציין ששאר הבדיקות שלי תקינות אך אני סובלת וסובלת ביומיום ברמה שמשבשת לי את החיים.
    אשמח אם תתן לי קצה חוט.

    תודה אילנית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    זקוקה לייעוץ דחוף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי אילנית,

    פרופ` אייל יצחיאק
    20/02/2010

    עלייך להמשיך טיפול אצל נוירולוג, הטיפול במיגרנות מנוהל בדך כלל על ידי נוירולוגים. איני רואה פסול בשליחתך ל-MRI אפילו על מנת להעניק לך שקט נפשי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו