גליובלסטומה מה עושים ?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גליובלסטומה מה עושים ?
    חיים
    24/02/2010

    שלום ד"ר

    אמי בת 67 לאחר התקףאפלפטי ואישפוז חזרה לתפקד לאחר חודש כרגיל ב"ה
    סידרת הבדיקות שעשתה ע"י סיטי וMRI נתגלה ממצא ראשוני בבדיקת MRI שני נראה שהבצקת נסוגה ויש סיכוי שמדובר בקברנומה ובMRI השלישי נמצאה התאמה לגליובלסטומה טמפורו-אוקסיפיטלית ימנית תוצאה מזעזעת ביותר הבדיקות נעשו במקום הטוב ביותר ופוענחו אצל אחד הטובים שיש השאלה הפשוטה ? אם אובחנה התאמה שכזו זה אומר שההסתברות שזה נכון גבוהה ביותר או שע"י ביופסיה יש סיכוי לתוצאות יותר מעודדות כי אם לא ,השיקול להתערבות כירורגית לא תמיד כדאית ומומלצת שהרי סיכויי ההשרדות נמוכים שחבל להכנס לזה מלכתחילה ומצד שני א' אם היה סיכוי מקודם לקברנומה איך קרה שהדבר הזה החליט להיות אלים ביותר ? ב' לא צריך לנתח בכלל ולקחת את הסיכון שזה קברנומה וזהו ולערוך מעקבים כל הזמן (הבדיקות נעשו בהדסה )

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גליובלסטומה מה עושים ?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי חיים,

    פרופ` אייל יצחיאק
    25/02/2010

    קשה מאוד לענות על שאלה מסוג זו.
    אנא פנה לנוירוכירורג על מנת שיעבור על הצילומים ויבדוק את אמך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו