מה לעשות??

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מה לעשות??
    א
    07/03/2010

    בת 24,סובלת מכאבי ראש מזה מס' שנים לאחר חבלה מצחית + שבר סינוס פרונטלי מימין
    (עברתי ניתוח הוכנסה פלטה קדמית).
    התעוררתי לפני שבועיים, בפעם השנייה בזמן האחרון, עם נפיחות מצחית רגישה מאד,ללא אודם מקומי, מעל הסינוס הפרונטלי (איזור הניתוח),תחושת נימול בפנים כמו אחרי זריקת הרדמה.
    נבדקתי ע"י א.א.ג ששלח אותי לבדיקת ct סינוסים.
    בפיענוח:
    "נראה איזור בו יש רושם שאין לוחית עצם בקיר הקדמי של הסינוס הפרונטלי ויש קישור לרקמה הרכה 99/152.
    מודגמת נפיחות קלה של רקמה רכה והסננת שומן קלה במצח
    מלאות חלקית בסינוס מקסילרי משמאל"
    הרופא ראה את הדיסק בלבד (ללא הפיענוח) ולאחריה שלל דלקת או חסימה של הסינוס והפנה אותי לנוירולוג.
    נוירולוג ביצע בדיקה גופנית, הבדיקה יצאה תקינה. שלח אותי לבדיקת ct מח.
    בפיענוח:
    "היפרדנסיטי בשומן התת עורי מימין, יכולה להתאים להמטומה תת עורית.
    סיכום: שבר ישן פרונטלי מימין. חשד לדמם תת עורי מימין. בדיקת מח תקינה."
    יש לי בדיקה חוזרת עם תשובה לנוירולוג אבל אשמח לשמוע דעה מקצועית נוספת להמשך טיפול.
    תודה רבה רבה ושבוע נעים.
    אורטל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מה לעשות??

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי אורטל,

    פרופ` אייל יצחיאק
    07/03/2010

    חשוב מאוד לשלול תהליך דלקתי שמתפתח בתת עור או סביב הפלטות שהשתילו לך בעבר, חשוב לראות את ההדמיה. אנא פני לנוירוכירורג על מנת להיבדק, לבצע בדיקות נוספות שישללו דלקת כגון מיפוי או שקיעת דם ולצורך מעקב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אבל א.א.ג שלל דלקת או חסימת סינוסים

    א
    07/03/2010

    כשהרופא א.א.ג ראה את הדיסק הוא יכול היה לראות אם יש איזה דלקת תת עורית??או שרק נוירוכירורג יכול להבחין בזה?כי רופא א.א.ג שלל דלקת או חסימה של הסינוסים, השאלה אם בסיטי של סינוסים ניתן לראות דלקת כזאת, אם היא ישנה כמובן...
    עשיתי שקיעת דם ביום שהייתי במיון, השקיעה נבדקה לאחר שעתיים ויצאה 30 , לא יודעת מה זה אומר...
    מה זה מיפוי? והאם MRI יכול לבוא בחשבון כדי להראות ממצאים כאלה ואחרים שסיטי סינוסים ומח לא מראים... זה מלחיץ כי זו פעם שניה שיש לי נפיחות במצח באיזור של הניתוח... פעם ראשונה לא ייחסתי לזה חשיבות, חשבתי שנעקצתי או משהו וגם לא היה לי את העיניין של הנימול בפנים...

    תודה רבה לך על ההיוועצות,
    אורטל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי

    פרופ` אייל יצחיאק
    08/03/2010

    קשה מאוד לענות ללא בדיקתך ובדיקת ההדמיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו