מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מה לעשות??א07/03/2010
בת 24,סובלת מכאבי ראש מזה מס' שנים לאחר חבלה מצחית + שבר סינוס פרונטלי מימין
(עברתי ניתוח הוכנסה פלטה קדמית).
התעוררתי לפני שבועיים, בפעם השנייה בזמן האחרון, עם נפיחות מצחית רגישה מאד,ללא אודם מקומי, מעל הסינוס הפרונטלי (איזור הניתוח),תחושת נימול בפנים כמו אחרי זריקת הרדמה.
נבדקתי ע"י א.א.ג ששלח אותי לבדיקת ct סינוסים.
בפיענוח:
"נראה איזור בו יש רושם שאין לוחית עצם בקיר הקדמי של הסינוס הפרונטלי ויש קישור לרקמה הרכה 99/152.
מודגמת נפיחות קלה של רקמה רכה והסננת שומן קלה במצח
מלאות חלקית בסינוס מקסילרי משמאל"
הרופא ראה את הדיסק בלבד (ללא הפיענוח) ולאחריה שלל דלקת או חסימה של הסינוס והפנה אותי לנוירולוג.
נוירולוג ביצע בדיקה גופנית, הבדיקה יצאה תקינה. שלח אותי לבדיקת ct מח.
בפיענוח:
"היפרדנסיטי בשומן התת עורי מימין, יכולה להתאים להמטומה תת עורית.
סיכום: שבר ישן פרונטלי מימין. חשד לדמם תת עורי מימין. בדיקת מח תקינה."
יש לי בדיקה חוזרת עם תשובה לנוירולוג אבל אשמח לשמוע דעה מקצועית נוספת להמשך טיפול.
תודה רבה רבה ושבוע נעים.
אורטל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי אורטל,
פרופ` אייל יצחיאק07/03/2010חשוב מאוד לשלול תהליך דלקתי שמתפתח בתת עור או סביב הפלטות שהשתילו לך בעבר, חשוב לראות את ההדמיה. אנא פני לנוירוכירורג על מנת להיבדק, לבצע בדיקות נוספות שישללו דלקת כגון מיפוי או שקיעת דם ולצורך מעקב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאבל א.א.ג שלל דלקת או חסימת סינוסים
א07/03/2010כשהרופא א.א.ג ראה את הדיסק הוא יכול היה לראות אם יש איזה דלקת תת עורית??או שרק נוירוכירורג יכול להבחין בזה?כי רופא א.א.ג שלל דלקת או חסימה של הסינוסים, השאלה אם בסיטי של סינוסים ניתן לראות דלקת כזאת, אם היא ישנה כמובן...
עשיתי שקיעת דם ביום שהייתי במיון, השקיעה נבדקה לאחר שעתיים ויצאה 30 , לא יודעת מה זה אומר...
מה זה מיפוי? והאם MRI יכול לבוא בחשבון כדי להראות ממצאים כאלה ואחרים שסיטי סינוסים ומח לא מראים... זה מלחיץ כי זו פעם שניה שיש לי נפיחות במצח באיזור של הניתוח... פעם ראשונה לא ייחסתי לזה חשיבות, חשבתי שנעקצתי או משהו וגם לא היה לי את העיניין של הנימול בפנים...
תודה רבה לך על ההיוועצות,
אורטל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי
פרופ` אייל יצחיאק08/03/2010קשה מאוד לענות ללא בדיקתך ובדיקת ההדמיה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

