נוירובכצט

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נוירובכצט
    ציפי
    23/03/2010

    שלום רב, שמי ציפי ואני אובחנתי בבכצט בשנת 2004 (אני גם חולת פ.מ.ף)

    לפני כמה חודשים אושפזתי במחלקת נורולוגיה עקב כאבי ראש חזקים ועלייה בלחץ תוך מוחי.

    מעבר לזה לא נמצאו כל עדויות נוספות.

    לאחר התיעצויות רבות עם רופאים קיבלתי תרופה להורדת הלחץ, וכשהמצב השתפר קמעא התחלתי בטיפול של אימורן בשאיפה להגיע ל100 מילגרם ליום, כרגע לא מצליחה לעבור את ה50 מל' ליום.

    שאלתי היא: מה עושים במקרה שהתופעות שבשלהן התאשפזתי חוזרות והן אף מחמירות - כאבי ראש חזקים, רתיעה מאור ו/או קולות שנשמעים לידי - אפילו דיבורים?

    והשאלה השנייה היא: האם יש פרגנוזה להישנות ו/או החמרה של המחלה הנוירולוגית?

    מאוד אשמח אם אקבל תשובה לגבי העתיד? האם ישנן סטטיסטיקות של הידרדרות כזו או אחרת באבחנה כזו? וכו'.

    תודה מראש

    ציפי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נוירובכצט

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • העברת הודעה לפורום אחר

    פרופ` אייל יצחיאק
    26/03/2010

    לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href=SelectedForum.aspx?ForumID=102 id=link]נוירולוגיה, שבץ מוחי, אירוע מוחי[/a].

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו