מפרצת במוח שהתבקע

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מפרצת במוח שהתבקע
    לילי
    03/04/2010

    לרופאים שלום!
    אמי בת 45 עברה לפני עשרה ימים צינטור במח בעקבות מפרצת שהתבקע .כרגע היא מאושפזת בטיפול נימרץ ,המצב שלה מוגדר כקשה, היא מונשמת בפיום פה ומורדמת, מעירים אותה פעם בארבע שעות לבדיקות נוירולוגיות. אחרי האירוע והצינטור היא התעוררה וזיהתה אותנו ,מזיזה ידיים ורגליים ואפילו מנסה להגיד משהו רק שהצינור מפריע לה בפה. השאלה שלי היא כזאת, לפי מה שהרופאים הסבירו לנו שיש לה כרגע התכווצות כלי דם שזה השלב הקריטי ביותר, השאלה האם אחרי או בזמן ההתכווצות כלי דם יכול להיות סיבוך ולא תוכל לדבר או לזוז למרות שאחרי הדימום עצמו ראינו אותה מזיזה גפיים ומנסה לדבר?
    תודה מראש מצפה לתשובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מפרצת במוח שהתבקע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי אנה

    פרופ` אייל יצחיאק
    04/04/2010

    דמם ממיפרצת מוחית הינה מחלה קשה. בשבועיים לאחר הדמם יכולה להיות תגובה של כווץ כלי דם מוחיים. תגובה זו יכולה להיות קלה עד קשה מאוד. יש לחכות ולראות איך הימים הקרובים מתפתחים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו