תוצאת MRI

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תוצאת MRI
    סיון קודלש
    23/05/2010

    בני, בן 12. קיימת ציסטה פורנציפלית מלידה. לפני כ3 שנים הושתל שנט עקב לחץ במוח והגדלה של הציסטה. לפני כשלושה חודשים היה ארוע מתמשך של כאבי ראש וסחרחורות שנמשך כשבוע וחצי.
    לפני שבועיים בוצע MRI.
    להלן תוצאות הבדיקה בתעודה מגנטית:
    ביקורת ומעקב לבדיקה ממרץ 209
    מודגמת ציסטה פורציפאלית בהמיספרה הימניתבאזור פרונטו פריטאלי.
    בהיקף שתי ההמספרות מודגמת קולקציה סוב-דוראלית בעלת מרכיב חריף-תת חריף, מימין קוטרה המקסימלי כ 10 מ"מ. משמאלה קוטרה כ 6 מ"מ.
    מודגמת קולקציהמועטה לאורך הפיסורה האינטר המיספרית
    מודגם נקז מימין אשר נראה שקצהו ברקמת המוח
    הציסטה פורנציפלית קטנה בהשוואה לבדיקה הקודמת. כמו כן החדר הצדדי הימני קטן לעומת הבדיקה הקודמת.
    לאחר הזרקת החומר ניגוד מודגמת האדרה ניכרת של הקרומים בהיקף שתי ההמיספרות וכן האדרה של הטנטריום ושל הפיסורה האינטר המיספרית
    מודגמת דחיקה ומשיכה של קו האמצע לימין
    בסיכום:
    בהשוואה לבדיקה קודמת החדר הצדדי ימני קטן יותר, הצ'יסטה הפורנציפלית מעט קטנה יותר.
    הפעם מודגמות קולקציות סוב דוראליות בעלות מרכיב תת חריף בהיקף שתי ההמספרות וסטיית קו האמצע לימין.

    השאלה האם יש סיבה לדאגה?
    תודה
    אמא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תוצאת MRI

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי סיון

    פרופ` אייל יצחיאק
    23/05/2010

    בהחלט יש סיבה לדאגה. אנא פני בדחיפות לרופא המנתח שעוקב אחר בנך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו