שלום רב

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום רב
    דורון
    29/05/2010

    שלום ד"ר אני פונה אלייך , לאחר שבירור של רופאי עיניים הפנה אותי לצד הנוירולוגי, אולי שם הפתרון או איזשהו רקע לבעיה הנוראית הזאת.
    אני חייל בן 20, יש לי בעיה של עומס תחושתי בראייה כלומר,תחושה של אי נוחות תמידית בעיניים,תחושת עומס כבד של הצבעים והאורות מסביבי, כבר שנים איני יכול ללכת לקניון זה מפריע לי מאוד בנהיגה ופשוט לא מאפשר לי לחיות בצורה רגילה, שאלתי היא האם שמעת על דבר כזה בעבר? אם כן מאיזה גורם הענין יכול לנבוע?האם יש איזושהיא אפשרות ניתוחית שניתן לבדוק, אני ממש אובד עיצות, יש לציין שבנוסף יש כל מיני סימפטומים נוספים כמו תחושה של פגיעה בתחושת העומק וקושי גדול מאוד בקריאה או בצפייה בטלויזיה, תחושה של שדה ראייה שקטן , עדיף לסגור את העיניים לתמיד מאשר לראות בצורה כזאת!לפעמים איני יכול להרים את מבטי מהרצפה מרוב הקושי.., אני יודע שזו אינה בעיה מוכרת , או פשוטה ולכן אני פונה אלייך לאיזושהי עצה.תודה מראש,נואש וזקוק לעזרה .רפי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום רב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פנה לנוירואופטלמולוג

    פרופ` אייל יצחיאק
    30/05/2010

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו