מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- GBM מה לעשות?שירן21/06/2010
שלום רב!
אבי אובחן לפני חודש כחולה GBM עבר ניתוח וכרגע אמור להתחיל הקרנות וכימותרפיה. הרופא שניתח אותו היה פרופסור סוסטיאל מבית חולים רמב"ם. לאחר הניתוח נמסר לנו שהגידול הוסר בשלמותו חוץ מתאים מיקרוסקופיים שנשארו. לאחר שרופא נוסף עבר על הסיכום אשפוז הוא אמר לנו שלא יכול להיות שהגידול הוסר בשלמותו מכיוון שהגידול הוא רב מוקדי וכנראה ששני המוקדים האחרים נשארו. הניסיונות שלנו לקבל מידע מפרופסור סוסטיאל האם באמת הגידול הוא רב מוקדי וכמה מתוך הגידול הוסר עלו בתוהו. לכן, אני רוצה להתייעץ איתכם מה אתם חושבים? אני מצטטת את הסיכום אשפוז:
"מודגם תהליך תופס מקום פריאטו-טמפורלי משמאל שצורתו אובאלית ועובר האדרה היקפית גסה לאחר הזרקת גדוליניום. מימדיו כ- 2*2.7*3.5 ס"מ בחתך מקסימלי במישור עומק, רוחב וגובה בהתאמה. הנגע הינו בעל אות גבוה ב- T2 ונמוך ב-T1 וסביבו בצקת וזוגנית. בבדיקת DTI נראה שדוחק מדיאלית אספקט אחורי של SLF. קיים אפקט מאסה קל על האטריום משמאל, לא נראית סטיית קו אמצע. הנגע מגיע עד למיקום קורטיקלי באספקט לטרלי של אונה פריאטלית. הממצא יכול להתאים לתהליך שאתי אסטרו גליאלי מדרגת ממאירות גבוהה. נגע פסי מואדר עם מעט עיכוב דיפוזיה קדמי לנגע הנ"ל באספקט פרונטלי אחורי לטרלי אינו מערב קורטקס אורכו של כ- 2.2 ס"מ יכול להתאים לנגע סיכרוני. מוקד אות גבוה ללא האדרה בפולבינר של התלמוס משמאל שיכול להתאים למוקד שאתי נוסף". לאחר הניתוח הוא רושם- " עבר ניתוח קרניוטומיה והסרת GBM בזמן הניתוח הונח במיטת הגידול גליאדל. מהלך הניתוח ואחריו תקינים". הוא לא מוסיף יותר מזה. היום פרופסור סוסטיאל ציין שיש בשוליים אדרת של 1 מ"מ. אנחנו ממש מבולבלים ולא יודעים מה לעשות המצב של אבא שלי מחמיר מיום ליום רגל ימין שלו שבהתחלה הייתה תקינה הולכת ומשתתקת וכך גם הדיבור שלו ויד ימין. האם יש לו עוד שני גידולים בראש עכשיו??? בבקשה תעזור לי!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי שירן
פרופ` אייל יצחיאק21/06/2010צר לי לשמוע על אביך. אביך סובל ממחלה קשה שהטיפול בה משולב; ניתוח, קרינה וכימוטרפיה.
קשה לי לענות לשאלתך בלי לראות את ה-MRI.
הצלחה בטיפולים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

