פענוח בדיקת CT לילדה בת 8 חודשים.

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פענוח בדיקת CT לילדה בת 8 חודשים.
    עינב
    12/08/2010

    שלום
    לביתי עשו צילום CT מפני שיש לה גולגולת אסימטרית להלן פענוח הבדיקה:ללא הזרקת חומר ניגודי ,הבדיקה בוצעה בהרדמה.
    חדרי המוח במנח מרכזי וגודל רגיל.
    קו האמצע שמור.
    אין לראות מס אפקט הבלטת מרכיבי החלל האקסטרה אקסיאלי ,יתכן
    כביטוי ל-EXTERNAL HYDROCEPHALY לא הודגם ממצא מוחי -מוקדי.
    אסימטריה בצורה ונפח של גומה אחורית RT>LT
    סוטורות למבודיות מוצרות ובמיוחד מימין,סוטורות קורונריות פתוחות בסמוך למרפס אך מוצרות דיסטלית יותר .
    איוורור תקין של התאים האטמואידלים והמסטואידלים.
    מסקנה:1)אסימטריה של גומה אחורית.
    2)סגירה חלקית של סוטורות קורונריות ולמדויות.

    אשמח מאוד תוכלו לומר לי מה זה אומר ומה דרך הטיפול ? האם העניין אסטתי בלבד או מצריך ניתוח?
    תודה..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות CT

    ד''ר יוסף גילבורד
    13/08/2010

    עינב שלום

    תרגום בשפת העם של תוצאות ה CT לא יספק אותך מספיק וגם לא נראה לי דבר נכון לעשות בדרך זו מבלי שבודקים את התינוקת.ממליץ לך להתייעץ אצל נוירוכירורג ילדים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו