חשד ל Low grade galioma

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חשד ל Low grade galioma
    בת
    28/08/2010

    שלום רב,

    אני מתנצלת על המכתב הארוך....
    בדצמבר 2009 בעלי ביצע בדיקת MRI בעקבות ירידה בשמיעה.
    התוצאות שללו קשר לבעיית השמיעה אך התוצאות היו:
    " התעבות גירוס פרי צנטרלי בוורטקס משמאל ואות מוגבר בתוכו ללא האדרה חריגה. אבחנה מבדלת כוללת גליומה LOW GRADE, דיספלזיה קורטיקלית, פחות סביר פוסט זיהומי.
    מומלץ מעקב עם חתכים דקים ופרוטוקולים המבליטים את החומר האפור והלבן בנוסף ייעוץ נוירו כירוגי."
    בהמלצת נוירוכירוג עברנו בדיקת MRI נוספת כעבור 3 חודשים ובה לא היה שינוי בממצאים והחשד שנרשם היה ל Low grade galioma בלבד.
    הייתה התלבטות רבה של רופאינו האם לבצע ביופסיה או לחכות ל MRI נוסף...
    בסופו של דבר הוחלט על ביצוע MRI שלישי ובו התוצאה שהתקבלה היא (בידקה שבוצעה לפני כ שבועיים):
    אין שינוי, הבחנה מבדלת גליומה LOW GRADE, דיספלזיה קורטיקלית. CBV נמוך.
    ידוע לי שייעוץ בפורום לא מחליף ייעוץ אצל רופא. אך מכיוון שהתור שלנו לרופא הוא בעוד כחודש אשמח לשמע את חוות דעתך:
    1. בלילות שניה אחרי שבעלי נרדם יש לו מעין קפיצה לא רצונית (הוא לא זוכר אותה, אך היא קוראת הרבה...) האם יכול להיות שזה קשור? והאם זה יכול לסייע להבחנה המבדלת?
    2. האם קיימת דרך להבין אם מדובר בגליומה או במשהו מולד ללא התערבות כירוגית?
    תודה רבה מראש!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חשד ל Low grade galioma

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • low grade glioma

    ד''ר יוסף גילבורד
    30/08/2010

    לאור מיקום הממצא וחוסר שינויהייתי ממשיך במעקב בלבד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • LOW GRADE GALIOMA

    בת
    30/08/2010

    תודה על תשובתך.
    אשמח להבין האם קיימת דרך לשלול LOW GRADE GALIOMA על ידי ביצוע בדיקות נוספות (חוץ מ MRI) ? או שעליינו להמשיך לבצע את המעקבים בלבד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • LOW GRADE GLIOMA

    ד''ר יוסף גילבורד
    30/08/2010

    לא נראה לי שקיימת בדיקה יותר טובה להדמיית המוח מאשר MRI. להערכתי בהמשך , ניתן יהיה לבצע מעקבי הדמייה לא כל 3 ח' אלא לעיתים רחוקות יותר . אני יכול להגיד לך שיש לי חולים עם ממצאים דומים שאני עוקב אחריהם הרבה שנים ולא חלו בהם שינויים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו