מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שלום רב. שאלת הידרוצפלוס.שירי26/09/2010
רציתי לדעת מבחינה תאורטית- האם יתכן כי לאדם שנותח מספר פעמים עקב הידרו', ועבר השתלת נקז (+ניתוחי תחזוקה), יתכן כי יהיו לו תופעות לוואי בחיי היום יום?
לדוגמא: עצבנות/חוסר ריכוז וכו?
(אני לא רוצה "להכניס" את המילים לפה, אבל אני פשוט רוצה לדעת האם יתכנו מצבי רוח משתנים וכו'--ואם כן מה ההסבר?)
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תופעות חריגות לאחר התקנת שנט
ד''ר יוסף גילבורד26/09/2010שירי שלום!
אמנם למרות שלא ציינת את גיל המנותח , אני יוצא מתוך הנחה שהמדובר לא בתינוק אלא לפחות בילד או במבוגר. ככלל עקב הניתוח צמו לא אמורים להשאר תופעות כפי שאת מציינת. השאלה באיזה נסיבות הותקן השנט, האם לפני התיקונים של המערכת הסבל נמשך הרבה זמן או לא. ככלל אם השנט עובד טוב ובהדמיית המוח יש ניקוז טוב של חדרי המוח, לא אמורים להיות תופעות לואי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי
ממשיכה...26/09/2010מדובר באדם בן 39, שבעברו נותח 4 פעמים.
לפני הניתוחים לא הרגיש טוב +ראה מנצנצים בעינים, הקאות/בחילות/לא היתה לו תחושת זמן.אחרי הניתוחים הכל עבר, אבל בתחושה שלי הוא לא אותו אדם מבחינה התנהגותית.
לדוגמא:
הוא טוען כי תמיד חם לו יתר על המידה, ורוב הזמן הולך עם כובע.--האם יש קשר לחום ולהידר'?
הוא טוען שאינו יכול להתרכז יותר מרבע שעה בעבודה (ולפני הניתוחים היה חד כתער בעבודתו)
כרגע אילו הטיעונים- ורציתי לדעת האם יש להם ביסוס.
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההבהרה לאחר שנט
ד''ר יוסף גילבורד27/09/2010חוזר על תשובתי הקודמת , לרוב אם הכל בסדר לא אמורים להיות תופעות לואי. האם עבר MRI בעבר ובהווה? רק אם ניתן לראות סימני פגיעה מוחית בMRI ניתן להתייחס לתלונות קקשורות , אם לא הרי שמבחינתי הכל בתחום הספקולציות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

