ניתוח ראש שעברתי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ניתוח ראש שעברתי
    מאיה
    30/12/2010

    אני בת 34 לפני 1.5 עברתי ניתוח ראש היה לי גידול מינינגיומה בבסיס הגולגולת סביב עצב הראיה כמובן שלא חסרים תפרים ושקעים בראש אבל מה!!! אני סובלת מכאבים קבוע!!!!! נכון להיום בדיקות מעולות אין שאריות גידול. אבל הכאבים הורגים אותי במיוחד בשינוי מזג האוויר ועייפות. יש מה לעשות? חוץ מאדוויל?


    שאלה שניה: בזמן הניתוח נפגעתי בעצב הראיה הראשי אין לי שדה ראיה אני מתמודדת עם זה יפה מתרגלת כך זה יהיה כל החיים אין מה לעשות רק מה שקרה בשנה האחרונה זה שיש הידרדרות בתפקוד של עצב הראיה. ניורואופטולמולוג אמר שהבדיקות אחרי הניתוח ובדיקה של אחרי שנה מאוד שונה ,לרעה. אני יודעת שאין מה לעשות ושאין טיפול רק אף אחד לא מבין למה ממשיכה ההדרדרות. בזמן הניתוח נפגעתי בעצב יש נזק מיידי (אין שדה ראיה) וזהו !! אז למה יש הדרדרות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ניתוח ראש שעברתי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח ראש שעברתי - תגובה

    פרופ` אייל יצחיאק
    31/12/2010

    לגבי כאב הראש, כנראה שבשלב זה אין מה לעשות. להמשיך עם אדוויל ולקוות שעם הזמן יחלוף.
    לגבי ההדרדרות בראיה, יש לבחון בקפדנות שאין הישנות של הגידול בתוך התעלה בה עןבר עצב הראיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו