חשד לחבלת ראש בעקבות תאונה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חשד לחבלת ראש בעקבות תאונה
    אלי
    09/01/2011

    שלום רב,
    אני לא יודע אם זה המקום המתאים להודעה הזו, אז אם לא עמכם הסליחה.
    עברתי תאונת דרכים אתמול, שבעקבותיה חשתי שהראש עבר זעזוע - לא היה אבדן הכרה או זכרון.
    מכיוון שאני חולה בשפעת עם חום, אני לא יודע אם מה שיש לי כרגע הוא בעקבות השפעת או התאונה - בעיקר כאבי הראש והעיניים.
    הרופא המשפחתי שבדק אותי לא מצא קשיון עורף ובדיקת האישונים היא תקינה - הוא המליץ לי לחכות יום-יומיים לראות שאין שינוי במצבי הבריאותי.
    הענין הוא שכשהייתי תינוק עברתי תאונת דרכים קשה שגרמה לזעזוע מוח ולאבדן הכרה של שלושה שבועות.
    שאלתי היא: האם זה בסדר לחכות עם זה כמה ימים כדי לראות מה המצב - או שנהוג לעשות בדיקות או צילומים נוספים בעקבות סיפור כזה?
    האם צריך לפנות למישהו נוסף?
    האם יש סימנים מיוחדים שצריך לשים אליהם לב?
    אשמח מאד לתשובתכם,
    ומאחל יום נפלא,
    אלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חשד לחבלת ראש בעקבות תאונה - תגובה

    ד''ר יוסף גילבורד
    10/01/2011

    אלי שלום
    לדאבוני אין לי מספיק אינפורמציה , מה גילך, איזה סוג של פגיעת ראש היתה לך. האם הייתה מאושפז 3 שבועות רק בשל פגיעת הראש או היתה סיבה אחרת?
    האם יש לך בחילות או הקאות?
    יחד עם זה רוב הסיכויים שהמהלך של הרופא המטפל הוא נכון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על התשובה הסופר מהירה! ו...

    אלי
    10/01/2011

    שלום דוקטור!
    אני בן 35 - אני לא יודע לומר איזו פגיעת ראש הייתה לי, מכיוון שהייתי בן חצי שנה ואין לי זכרונות משם - אמנזיית הילדות מחקה הכל :-)
    אני גם לא יודע לומר בעקבות מה הייתי מאושפז והוריי לא מוכנים לדבר על זה בשום אופן.
    כרגע אין לי בחילות או הקאות, רק כאבי ראש ועיניים, ורידי רקה בולטים והרגשה כללית חלשה - כל מאמץ של מעל 5 דק' מעלה לי את החום.
    רוב הדברים נראים לי מיוחסים לשפעת שיש לי, אבל בגלל ההיסטוריה של התאונה הקודמת, אני רוצה להיות בתשומת לב לדברים הללו.
    מכיוון שאני לא רוצה לגזול עוד מזמנך, אין צורך להגיב להודעה זו, אלא אם המידע שנתתי מוסיף משהו לתמונה הכללית...
    שוב תודה על זמנך ועל האכפתיות - אני מאד מעריך את זה.
    אלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על התשובה הסופר מהירה! ו... - תגובה

    ד''ר יוסף גילבורד
    10/01/2011

    אלי שלום
    נראה לי שהתופעות קשורות לשפעת והרופא המטפל צודק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו