ניתוח להוצאת מנגיומות בראש

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ניתוח להוצאת מנגיומות בראש
    לינוי
    03/05/2011

    אימי (בת 53) עברה ניתוח להוצאת מנגיומות בראש ( אחרי שעברה בילדותה את הקרנות הגזזת) ,לפני 3 שנים היא עברה ניתוח להסרתן, כעבור שנה התגלה שהתפר לא התאחה ונמצאה שם מוגלה .
    לפני כ- 3 חודשים נמצא שהמנגיומות התפתחו ובגלל האזור המדולק לא ניתן לעבור כימותרפיה אלא לפתוח את האזור ולהוריד את העצם(הגולגולת ) המדולקת ולהסיר את המנגיומות .
    היום כעבור 3 חודשים שוב נמצא באזור דלקת והרופא שניתח אותה פתח את המקום לניקוז הדלקת וביקש למרוח משחת עינים אנטיביוטית .אנחנו חוזרים לאותו המצב כמו בניתוח הקודם וחסרי אונים מול הדלקת שבמקום שלא מאפשרת לה לתפר להתאחות כמו שצריך ולחזור לשגרה, המקום רגיש וכואב.
    נפגשנו עם כירורגים פלסטיים שטענו שיש מצב שבגלל ההקרנות של הגזזת העור לא מצליח להתאחות .
    אנחנו ממש צריכים עזרה לפתור את מצב הדלקת ולהפנות אותנו לרופא ממוחה שיכול לעזור לנו .

    תודה מראש ...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח להוצאת מנגיומות בראש - תגובה

    פרופ` אייל יצחיאק
    04/05/2011

    הטיפול בפצעים בנוירוכירורגיה יכול לעיתים לתסכל אבל בדרך כלל בסופו של דבר מצליח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איחוי תפר אחרי ניתוח שני

    לינוי
    05/05/2011

    היי דוקטור ותודה על תשובתך המהירה,

    הענין הוא שגם בניתוח הראשון התפר לא התאחה וזוהי הסיבה שעברנו ניתוח בפעם השניה , הרופא המנתח החליט שבגלל שהפצע מדולק והעצם חולה צריך לעבור ניתוח בפעם השניה ועל הדרך להוציא את המנגיומות שגדלו במקום לעבור הקרנות .

    כרגע היא מטופלת במשחת עינים אנטיביוטית טיפול חיצוני בלבד, חשוב לציין כי נפער חור לא בתוך התפר אלא במקום אחר שממנו יוצאת המוגלה .

    העצם החולה הוסרה ולכן הדאגה שלנו שאין שם עצם שתגן על המוח.

    האם תוכל להפנות אותנו לרופא שיוכל לטפל בפצע ולעזור לנו להתגבר על החור המוגלתי , אנחנו כרגע מטופלים אצל הנירוכירוג שניתח אותנו אך אנחנו לא רוצים לחזור לאותו המצב שבגללו נאלצנו לעבור ניתוח חוזר בגלל המוגלה .

    אני מודה לך מראש על העזרה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו