מיאלוגרפיה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מיאלוגרפיה
    חופית
    12/05/2011

    שלום, עברתי כלפני קצת יותר משנה תאונת דרכים הפגיעה המרכזית היא פגיעת ראש כיום אני סובלת מנזילות מהאף ומהעין הימנית (צד הפגיעה) כתוצאה מהפגיעה ישנו גם שיתוק בצד הפנים שחלף בהדרגה עם הזמן אך נותרו שאריות קלות
    בשל הנזילות נוירוכירורג בבי"ח רמב"ם הפנה אותי לעשות את הבדיקה "מיאלוגרפיה" אני מלאת חששות מבדיקה זו גם בגלל שאני זוכרת שלפני התאונה הייתי מנוזלת מאוד אז חשבתי יותר בכיוון של אלרגיה כי זה קורה לי לרוב בשעות הבוקר ואני גם מתעטשת הרבה.. אני פשוט נורא מפחדת מהבדיקה הפולשנית הזו ורציתי לדעת אם ישנה פרוצדורה נוספת אשר ניתן לעשות בנושא
    ולדעת האם הנזילות מהעין שמופיעות לרוב בבוקר ובזמן מאמץ, למשל כשאני אוכלת, רצית לדעת האם זה קשור לפציאליס

    אשמח לקבל תשובה. תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מיאלוגרפיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיאלוגרפיה - תגובה

    ד''ר יוסף גילבורד
    15/05/2011

    ראשית כל לא מדובר במיאלוגרפיה אלא ציסטרנוגרפיה , ע"מ להדגים את דליפת נוזל המוח וחוט השדרה (CSF) .
    כמובן בד"כ מבצעים בדיקה זו לאחר שהנוזל מהאף או מהעין, נבדק ונמצא שאכן מדובר ללא ספק בדליפת נוזל המוח.
    אם יש חוסר יכלות לסגור את העין, בשל שיתוק פציאלי הרי שיכול להיות שיש לך גירוי של הקרנית שיכול לגרום לדמעת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו