כאב שיניים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאב שיניים
    dari
    03/08/2011

    שלום,
    לפני יומיים במסגרת תרגיל שחרור גופני הונחתי להקצין מתח במקומות שיש בהם מתח בדר"כ ולאחר מכן לשחרר לגמרי. עשיתי זאת באזור הלסת-הצמדתי חזק מאוד את הלסתות זו לזו ושחררתי, כך כמה פעמים. לצערי, עכשיו יש לי כאבים כלליים שכאלו באזור השיניים והחניכיים. אני יודעת שזה קשור לתרגיל הזה, מכיוון שמעולם לא הייתה לי בעיה בשיניים או בחניכיים (אף לא סתימה אחת...),זה מן כאב כללי כזה באזור שלא עובר בינתיים, כאילו האזור קיבל מכה חזקה. האם יש לכם רעיונות למה יכול לעזור?
    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאב שיניים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב שיניים - תגובה

    ד``ר אדית מרלין דניאל
    07/08/2011

    שלום

    הייתי אומרת לגשת לרופא שיניים ואו מומחה חניכים ולהתייעץ עימם קודם לראות שלא נפגע האזור באיזה צורה לעשות צילום רנטגן -לפעמים חושבים שאין שום בעיה אבל היא מסתתרת בשקט מתחת לפני השטח עד שעושים איזה פעולה שמעירה אותה
    לכן נראה לי הכי טוב לגשת אליהם לעשות צילום של האזור ולראות מה קרה שם
    בהתאם לכך לקבל טיפול של הרופא המומחה בשיניים וחניכיים

    אתה מוזמן לפנות לפורומום מומחי שיניים וחניכיים להתייעצות נוספת
    בהצלחה
    אדית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו