חיסון במהלך טיפול

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חיסון במהלך טיפול
    שירה
    22/05/2012

    שלום!
    הבן שלי, כיום בן שנה ושמונה, סבל תקופה ארוכה מדלקות אזניים. הוא קיבל טיפול הומאופטי לפני חודשיים, שלא ברור לי עדיין אם הוא כל כך עזר, אבל זה לא העניין. השבוע חזרנו לביקורת אצל הרופא ההומאופט והוא נתן לנו שני רמדיי נוספים אותם הבן שלי צריך לקחת בהפרשים של 5 שבועות. עדיין לא נתתי לו את הרמדי. בינתיים נזכרנו שכבר לפני מס' חודשים הוא היה צריך לעבור חיסון בטיפת חלב, אז לקחנו אותו אתמול לקבל את החיסון. האם זו בעיה לקחת את הרמדי אחרי החיסון? אם כן כמה זמן לחכות עד שאני נותנת לו את הרמדי? פשוט הרופא שנתן לנו את הרמדי בחו"ל כעת.

    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חיסון במהלך טיפול

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חיסון במהלך טיפול - תגובה

    ערן אינדיג
    22/05/2012

    שירה שלום,

    אני לא רוצה להתערב בטיפול ההומאופתי שניתן לך כעת, וודאי שאני לא יכול לתת המלצות טיפוליות על סמך ההודעה הקצרה שרשמת אבל אני בכל זאת רוצה להתייחס באופן כללי לנקודה שהעלית של מתן תרופה עתידית.

    שיטת "שגר ושכח" לא מתאימה לטיפול ההומאופתי. תרופה נותנים לפי המצב כמו שהוא נראה לעין, לא נכון לומר למטופל מה לקחת בעוד 5 שבועות כי אנחנו לא יודעים באיזה מצב הוא יהיה.

    יש כל כך הרבה פרמטרים לקחת בחשבון לפני מתן התרופה, האם יש שיפור? במה? האם יש הדרדרות? איך השפיע עליו החיסון? האם ישנן תופעות חדשות? ועוד.

    בקיצור, מתן תרופה בלי לקחת את כל זה בחשבון נראה לי לא רציני.

    בהצלחה !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו