חיזוק הגוף

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חיזוק הגוף
    טל
    04/10/2012

    שלום!
    הסיפור דיי מורכב, אז אני אספר בקצרה..
    לפני כ4 שנים עברתי תאונה ופגיעת ראש קשה (חודשיים בקומה ושיקום ארוךךך שעדיין נמשך)
    בנוסף לשאר הבעיות יש לי גם טונוס גבוה.קיבלתי בקלוסל, דנטריום ועוד תרופות מעייפות..שבנוסף לחולשה הכללית היוו בעיה!
    אז לפני כחודש עברתי הזרקת בוטוקס לשרירי האמסטרינגס כי יש לי בעיה לישור הברכיים..
    עקב הבוטוקס באופן הדרגתי..נהייתי חלשה ממש..נבהלתי מהריגרסיה ומיונים סי טי, בדיקות דם והכל סביר..הרופאים דיי בטוחים שזה עקב הבוטוקס ושעוד 3-4 חודשים..זה יעבור לגמרי...אבל המצב ממש מבאס כי אחרי כל האימונים והטיפולים ועבודתי למטרת שיקום..חלה כזו הדרדרות!
    אז רציתי לשאול אם יש צמחי מרפא..או משו שיוכל לחזק אותי??
    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חיזוק הגוף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חיזוק הגוף - תגובה

    ערן אינדיג
    11/10/2012

    טל שלום,

    הבעיה שאת סובלת ממנה אינה פשוטה, ישנם כמאה תרופות הומאופתיות שיכולות להתאים לבעיות שהתפתחו בעקבות פגיעות ראש ודי מסובך לקבוע מהי התרופה שמתאימה לך רק על סמך החלפת מידע בפורום.

    המתנה של 3-4 חודשים נשמעת לי כמו פרק זמן מאוד מידי, אם את לא רואה שיפור במצבך אז ייתכן שצריך לשקול שיטת טיפול שונה ולא לחכות כל כך הרבה זמן.

    הומאופתיה בהחלט יכולה לעזור אבל לצורך כך צריך מפגש אישי.

    בהצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו