דחוף עזרה !!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דחוף עזרה !!!
    קרן
    23/06/2014

    שלום
    שמי קרן ואני בת 36 עשיתי בדיקות דם כלליות בלוטת התריס מוגלובין ו-B12 הכל תקין ואני עדיין מידי יום מרגישה פתאום סחרחורת בלי סיבה לכמה רגעים ומין מועקה כזאת תחושת עילפון. רוב הזמן זה קורה לי לבד ולא ליד אנשים. פוחדת שיקרה לי משהו ואף אחד לא בסביבה נלחצת פתאום :ממקומות סגורים, עמוסים ומקומות שיש בהם שטח פתוח שאין מקום להיחלץ מהם. תמיד כשאני נשארת לבד זה קורה לי מן תחושה מלחיצה כזאת שחייבת שמישהו יבוא להיות איתי ודחף לברוח לבחוץ זה משרה לי ביטחון זה לא קרה לי בעבר. אני מודעת לזה שאני פוחדת להשאר בדרך כלל לבד בבית בשעות הלילה

    בבקשה עזרו לי......

    1 האם התחושות האלו מעידות על חרדה?
    2.האם יש מצב שאני בחרדה מבלי להיות מודעת בכלל?
    3.האם טיפול הומאופתי אמור לעזור?

    לעזרתכם אודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דחוף עזרה !!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דחוף עזרה !!! - תגובה

    ערן אינדיג
    27/06/2014

    קרן היקרה,
    מה שיש לך זה נשמע כמו חרדה, אלו סימפטומים פיזיים ולא רק תחושה כללית כך שנראה שלא מדובר רק בפחד להיות לבד אלא, כאמור, בחרדה.
    טיפול הומאופתי קלאסי הוא בהחלט הפיתרון המומלץ, זהו פיתרון טבעי, נכון, אמיתי ולטווח ארוך.
    בהצלחה !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו