שאלות על טויה ועל יבלות ויראליות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלות על טויה ועל יבלות ויראליות
    תחיה
    25/01/2015

    שלום, אני סובלת כ 8 שנים מיבלות ויראליות ברגליים. אין כאב. אבל זה לא אסתטי, וממש מטריף אותי שמנקודה קטנה לפני כ 8 שנים, היום זה כבר חצי רגל וממשיך . המגע לא נעים לי ואני גם פוחדת שזה יתפתח למשהו גרוע יותר. או שיפריע לי בספורט ובהליכה. היבלות עמוקות מאד. זה לא משהו ש"נושר"- הן בפנים.
    בשנתיים ראשונות איבחון שגוי. אחר כך טיפולים קונבנציונליים במשחות, חנקן נוזלי, ואף לייזר צבע הבזקי. תוך שילובים של כולם. אחרי שכלום לא עוזר, והן רק מתרבות. הגעתי לעוד מומחה שהמליץ לי על שיטת הטייפ, (איזולירבנד) שאף אותה ניסיתי.
    בסופו של דבר לפני כמה חודשים החלטתי לאחר שיחה עם נטורופת לקחת תוספי מזון שונים לחיזוק המערכת החיסונית מבפנים , בעיקר כאלו שאמורים לטפל גם ביבלות. אני לוקחת אוניה דה גאטו, וכורכום (עם פפרין), וחומצה אלפא ליפואית, ופטריות מרפא שונות, ובלי קשר גם אומגה 3 (להורדת טריגליצרידים) בנוסף אני גם שמה חיצונית שמנים שהם אנטיורליים כגון שמן עץ התה, ושמן טימין .
    אחרי כחודש ללא שיפור עם צמחי המרפא – תוספי מזון , קניתי כדורי טויה אוקסידנטליס 30C הומאופתיים שאמורים לעזור מאד ליבלות ויראליות.
    שאלתי – האם זה משנה אם לוקחים אותם על בטן ריקה או שגם אחרי ארוחה זה טוב, או מומלץ?
    אם אחרי 10 ימים (זו הכמות שיש ) לא חל שינוי ממשי ואין הרעת מצב, או סימפטומים לא טובים, האם רצוי וכדאי להמשיך בעוד "נגלה" או שלא מומלץ? או שמיותר?
    במידה ולא יעזור, האם יש עוד משהו שיכול לעזור לי?
    פשוט לא יתכן שברפואה המתקדמת של היום לא מסוגלים לרפא משהו כל כך קטן...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טויה לא שוה וגם הומואופטיה זה כלום

    אולגה
    28/01/2015

    שני ילדים שלי בהומאופטיה בגלל יבלות ונזלת חוזרת כל הזמן כבר חצי שנה
    וקבלנו את הטויה לא עזר בכלל חבל על זמן שלך.

    אולגה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלות על טויה ועל יבלות ויראליות - תגובה

    ערן אינדיג
    03/02/2015

    תחיה שלום,
    ניתן בהחלט לטפל ביבלות ויראליות באמצעות הומאופתיה. שימי בגוגל - טיפול ביבלות ערן הומאופתיה - ותוכלי לראות מאמר עם תמונות בנושא.
    מה שכן, טויה היא לא תמיד התרופה ליבלות, בטיפול הומיאופתי אנו מנסים לטפל במחלה עצמה ולא רק בסימפטומים ולצורך כך עלינו לרדת לשורש הבעיה, לברר מתי היא התחילה, מהם מאפייניה, האם קיימים סימפטומים נוספים (פיזיים או נפשיים), מהו אופי המטופל ואורח חייו ולפי כל אלה לבחור תרופה הומאופתית.
    במקרים רבים אני נותן תרופה אחרת, לא טויה, ולצורך כך צריך כמובן אבחון פרטני.
    בברכה,
    ערן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו