כאבי קיבה בהריון ותרופות הומאופתיות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבי קיבה בהריון ותרופות הומאופתיות
    מירב
    20/04/2011

    שלום רב,
    אני בשבוע ה 13 להריוני וסובלת מהקאות (לפעמים דמיות), נתנו לי אומפרדקס אבל זה לא עוזר,(הם חלוקים לגבי עשיית גסטרו סקפיה כרגע) הלכתי להומאופט אשר נתן לי סירופ hbp טנקטורה, לדעתו זה הליקובקטר, בבית חולים די הפחידו אותי עם תרופות כאלו (ולא היה להם מה לעשות איתי כי זה ערב חג, ואמרו לי להמשיך עם התרופה שנתנו לי שאותה אני לוקחת כבר חודש).
    היום חבר של הוריי אשר גם הוא הומאופט נתן לי כמוסות של mastic gum , רציתי לשאולל האם זה בטוח לקחת אותן בהריון (לדבריו כן),
    אשמח לתשובה
    תודה וחג שמח
    מירב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי קיבה בהריון ותרופות הומאופתיות - תגובה

    ד``ר אדית מרלין דניאל
    26/04/2011

    שלום מירב

    שום דבר לא בטוח לקחת אם לא היית אצל רופא הומאופת שלקח את כול המקרה שלך בצורה מוסדרת ולאור כול מה שאמרו לך הרופאים - כרגע שימי דגש יותר על מה שאומרים לך הרופאים לעשות מאשר כול מיני הומאופתים שונים ומתחלפים

    בחילות מים עם לימון לרוב עוזר ואם זוהי בחילה קשה גשי לקופת החולים שלך לרופא MD שהוא הומאופת כדי לא להסתבך עם הרופאים שלך ובכלל
    בהצלחה אדית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו