עיוות המספר על ידי עדשות מגע

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עיוות המספר על ידי עדשות מגע
    ערן ישראלי
    03/08/2011

    שלום,
    האח הקטן שלי עומד ללכת בקרוב לצו ראשון, ובגלל שהוא מסתובב עם עדשות מגע הוא דיבר בין היתר על זה שאם יעדיף לעשות בדיקת עיניים בלשכת גיוס במקום לפני אז יצטרך להגיע לשם ביום אחר אחרי שהיה 24 שעות בלי עדשות. הדבר עניין אותי ומחיפוש קצר באינטרנט עולה שצה"ל רוצה ככה בגלל שהעדשות מעוותות בצורה מסוימת את המספר, למה זה קורה? ולמה הכוונה בעיוות המספר? פתאום המספר ייגדל\ייקטן\ייגדל או ייקטן בצורה מסוימת?

    תודה מראש,
    ערן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עיוות המספר על ידי עדשות מגע - תגובה

    דודו ראובן
    03/08/2011

    ערן שלום,

    עדשות מגע רכות הן הנפוצות ביותר כיום. אין סטטיסטיקה מדויקת אבל מדברים על 99% ממרכיבי העדשות בארץ.

    פעם, לפני הרבה שנים...היו אך ורק עדשות קשות.
    מה שאפיין את העדשות הקשות מהסוג היישן (לפני שהמציאו חומרים שמעבירים חמצן ) היה השפעה בצקתית קלה על הקרנית לאחר הרכבה ממושכת.
    בצקתיות=שנויי מספר בין בדיקה מייד לאחר ההסרה לעומת בדיקה שבוצעה 24 שעות לאחר ההסרה.

    אני מניח שמיכיוון שהצבא לא יודע איזה סוג עדשות כל אחד מרכיב הוא לא לוקח סיכון.

    בכל מקרה זה מאוד לא נפוץ היום , כמו כן מרבית העדשות הקשות היום הן "נושמות" ולכן התופעה נדירה

    דודו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו