מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כאבי ראש ממוקדים באזור העינייםגיל09/08/2011
שלום,
לפני שבוע קניתי משקפיים חדשים, והאופטימיטריסטית החליפה לי את המספר בעין ימין מ-1.50-, ל-1.75 (עין שמאל נשארה על 1.50), בשתי העיניים היה צילינדר של 0.50-, וכך גם נשאר. כלומר, השינוי היחיד הוא בעין ימין: עליה של רבע מספר..
אבל מאז שאני עם המשקפיים החדשים אני סובל מאוד מכאבי ראש ממוקדים באזור העיניים; ככל שאני מרכיב את המשקפיים ליותר זמן, כך אני סובל יותר. יש לציין שגם בפעם שעברה (בדיוק לפני שנה) שהחלפתי משקפיים (וגם אז החליפו לי מספר), היו לי כאבי ראש באזור העיניים לתקופה של חצי שנה בערך, עד שזה עבר לבד (ביקור אצל רופאת העיניים לא עזר).
מה אני צריך לעשות?
אני אעשה הכל כדי להיפטר מזה. מן הסתם איאפשר לחיות ולנהל שגרת חיים בצורה כזאת.
אשמח לכל עזרה
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תיקון
גיל09/08/2011אני לא יודע עד כמה זה רלוונטי, אבל עין שמאל הייתה 1.75 ונשארה 1.75.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאבי ראש ממוקדים באזור העיניים - תגובה
איציק שבח10/08/2011אם לא הרגשת צורך להחליף, אז תחזיר למספר הקודם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
גיל10/08/2011תודה רבה על התשובה
אני רואה טוב יותר אחרי החלפת המספר. יש סיכוי שבגלל שהמשקפיים החדשות קצת קטנות עלי ולוחצות טיפה ברכות, זה יגרום לכאבי הראש?
כמו כן יש לציין שהזווית של הצילינדר במשקפיים הקודמים הייתה 174, ועכשיו האופטימיטריסטית שינתה את זה ל-180 (ראיתי במרשם). יש סיכוי שזה גם משפיע?
מה יכולה להיות הבעיה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה - תגובה
איציק שבח11/08/2011שיקול שלך,
כנראה שאתה רגיש מאוד, אם לא תסתדר, וכפי שאמרת אתה לא מסוגל לנהל חיים תקניים כך, תחליף למירשם הקודם, גם אם זה בא על חשבון חדות,
מעבר לכך, הייתי ממליץ לך לשטוח את הבעייה לאופטומטריסטית, אולי היא תוכל להמליץ לך בצורה יותר טובה אחרי בדיקה חוזרת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
גיל11/08/2011שוב, תודה על התייחסותך
מניסיונך, האם חנות האופטיקה אמורה לקחת אחריות במידה ויש לי כאבי ראש?
אחרי הכל, זה לא שאני לא רואה טוב או משהו כזה..
שוב תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה - תגובה
איציק שבח12/08/2011תוך זמן סביר, חנות אופטיקה נוטלת אחריות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)




