ניקוי עדשות קשות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ניקוי עדשות קשות
    איילה
    25/08/2011

    שלום,
    אני מרכיבה עדשות מגע קשות נושמות.
    1) אני מנקה אותן בסבון בוסטון, שוטפת במי ברז ולאחר מכן משרה אותן בקונדישנר (שגם מחטא) של בוסטון. לאחרונה נאמר לי מס' פעמים ע"י אנשים שמשתמשים בעדשות קשות כי אסור לשטוף אותן במים כיוון שהמים מלאים חיידקים. האם נכון ואם כן במה שוטפים את הסבון מהעדשה?
    2) בעת טיול נאלצתי להסיר את העדשות ולהכניסן למחסנית עם תמיסה משומשת מבלי לשטוף אותן ולחטאן (לא הייתה תמיסה בנמצא). כמובן שלא הרכבתי אותן מאז (חלפו מס' ימים). איך אתם ממליצים לנקות את העדשות לאחר ששהו בתמיסה משומשת מס' ימים?
    לגבי המחסנית- האם לזרוק את המחסנית? או שניתן להסתפק בשטיפתה עם סבון ומים ולייבשה בטישו?
    3) האם אפשר להשתמש בתמיסת פרופלקס 1 ו 2 (מי חמצן+ מנטרל) גם לעדשות קשות? כשהרכבתי עדשות רכות בעבר השתמשתי רק בתמיסה זו והייתי מרוצה מאוד מקלות השימוש ואיכות ניקיון העדשה.

    תודה רבה על העזרה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ניקוי עדשות קשות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניקוי עדשות קשות - תגובה

    איציק שבח
    25/08/2011

    1. את נוהגת כשורה , את יכולה לשטוף עם מים, ישנם הנוקטים משנה שהירות ומשתמשים בשטיפה בסליין. אם עד היום לא השתמשת- לא צריך.
    2. כמו שנהגת עד היום, לשטוף עם סבון בצורה יסודית, והשרייה בתמיסה. ניקוי ממש יסודי זה עם שיטת המי חמצן.
    3. אפשר, בתנאי שכתוב על התמיסה שהיא מתאימה לכל סוגי עדשות המגע.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו