עדשות מגע

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עדשות מגע
    גלי
    28/10/2011

    שלום רב,

    אני בחורה בת 27, מרכיבה מזה 6 שנים עדשות מגע רכות חודשיות, ללא כל בעיה (מלבד דלקת קטנה שהתרפאה תוך יום עם משחה).
    לפני כמה שבועות חשתי תחושות מציקות בעיניים - גרודים, אדמומית לעיתים כשאני מגרדת את העין, והנחתי שזה בגלל שהעדשות ישנות/מלוכלכות, ולכן נחלפתי זוג.
    זה לא עזר והעדשות המשיכו להציק, לכן הלכתי לרופא עיניים רגיל
    שבקושי בדק משהו, אמר לי שיש לי צניחת עפעפיים בגלל העדשות ולהפסיק איתן לגמרי. כאמור, לא נתן לי שום טיפול/תרופה לגרוי, גרוד שחשתי בעיניי.
    החלטתי ללכת לרופא בכיר יותר, מנהל מחלקת עיניים.
    הוא בדק ואמר שיש לי דלקת בעין שמאל, נתן לי 2 סוגים של טיפות ועוד טיפות של יובש, ואמר לי לעשות הפסקה עם העדשות לחודש לפחות ועדיף לשלושה חודשים, ואחר כך אפשר לנסות שוב.
    לשאלתי לגבי צניחת העפעפיים אמר שיש לי את זה, אבל זה לא בגלל העדשות.

    שאלתי - מה לעשות, האם לחזור לעדשות או להפסיק כליל?

    יש לציין שאיני אוהבת משקפיים כלל, ויש לי מספר גבוה (6).
    ניתוח לייזר אני לא רוצה לעשות כרגע.

    אנא תשובתכם האדיבה.
    תודה מראש,
    יפית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עדשות מגע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עדשות מגע - תגובה

    איציק שבח
    28/10/2011

    עדיף לנוח חודש- חודשיים מהעדשות וללכת להתאמה מחודשת של עדשות מגע,
    כיום יש עדשות מפותחות ובריאות שאפשר לנסות להמשיך איתן,
    בשום אופן לא לחזור לעדשות הישנות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו