מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- עדשות מגעסנדי15/11/2011
שלום רב..
בבדיקה אצל רופאת עיניים התברר לי שהמספר בעין ימין קפץ ל-5.25 ואילו זה בעין שמאל ל-4.50, בעוד שעדשות המגע בהן נטלתי שימוש עד כה היו 4.25 ו- 3.75, בהתאמה(ברבע מספר נמוך יותר מהמספר שנתגלה בבדיקה שעשיתי לפני רכישתן, כך בהמלצת האופטמטריסט).
רופאת העיניים אמרה שאם אני מרגישה בנוח בעדשות הללו אין צורך להגדיל את מספר. זה לא מזיק לעיניים או גורם להדרדרות הראייה?
ואם אעבור להשתמש בעדשות שמספרן נמוך בחצי דיאופטריה מהמספר שנתגלה זה משהו סביר? או שעדיף להגדיל את המספר עוד יותר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עדשות מגע - תגובה
איציק שבח15/11/2011באם הבדיקה של הרופאה מדוייקת, המרשם המומלץ לעדשות הן 5.00- (לימין) ו- 4.25- (לשמאל).
למה לבחור מרשם נמוך יותר? בכל מקרה מרשם נמוך יותר לא מזיק לראייה רק גורם לכך שאת רואה פחות טוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה קטנה לגבי תשובתך
בר16/11/2011יש סיבה לכך שהמלצת לעדשות במספר הנמוך ברבע מהמספר האמיתי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה קטנה לגבי תשובתך - תגובה
איציק שבח17/11/2011כן,
בעדשות מגע לעיתים צריך להפחית/להוסיף במרשם בהשוואה למרשם המשקפיים בגלל המרחק בין העין למשקפיים,
במרשם כשלך צריך להפחית ברבע כדי לקבל את אותו אפקט של מרשם כפי שהרופאה קבעה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)






