הסתגלות לעדשות קשות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הסתגלות לעדשות קשות
    אסתי
    21/01/2012

    קניתי עדשות קשות לפני כשבוע המספר שלי הוא -4.75 בשני העיניים. חשבתי שעדשות קשות יהיו יותר "בטוחות" מבחינה בריאותית ולכן החלטתי עליהם.
    כבר אחריי שבוע אני לא מצליחה להתרגל לעדשות, הן זזות לי בעין וגורמות לאדימות.
    בנוסף, אני לא רואה בהן טוב, מרגיש לי כאילו אני לא בפוקוס ממש כמו לבישת משקפיים עם מספר נמוך יותר. זו בעיה עם העיניים שלי? או עם העדשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הסתגלות לעדשות קשות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הסתגלות לעדשות קשות - תגובה

    דודו ראובן
    22/01/2012

    היי

    עדשות קשות הינו מוצר מורכב . ההתאמה היא ספציפית ללקוח לאחר מדידה מדויקת של צורת הקרנית והמספר.
    ההסתגלות קשה יותר , הדרגתית ועלולה להמשך בין שבוע לחודש.
    במהלך ההסתגלות רצוי להיות במעקב במכון האופטיקה בו הותאמו העדשות.
    לא תמיד ההתאמה מוצלחת בפעם הראשונה ולעיתים יש להזמין פעם נוספת (רוב היצרנים מגבים אותנו בהחלפה כזו במקרה הצורך ).
    ממליץ לגשת בחזרה לביקורת


    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו