משקפיים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • משקפיים
    גיל
    07/03/2012

    שלום רב ,

    אני מרכיב משקפיים והבעיה העיקרית שלי איתם היא שהם מחליקים/גולשים מהאף ולעתים קרובות אני צריך לדחוף אותם במעלה גשר האף ולהצמיד חזרה לפנים. זה קורה בעיקר כשאני קורא ספר או מתכופף אבל לא רק, וגם קורה במצבים אחרים. דבר זה מאוד מאוד מפריע לי והיה גם בזוגות משקפיים קודמות. המוטות של המשקפיים הם בסדר, כלומר הם לא עקומים ולאיוצאים כלפי חוץ. ניסיתי לסדר את האפונים, וכמו כן לכופף את קצה המוטות, וגם כן לא עזר.
    מה הפיתרון לבעיה שכיחה זו? האם אני צריך משקפיים עם מוטות ארוכים ומעוקלים שתופסים את כל האוזן? (או כאלה שניתן לעקל אותם כך שיתפסו את כל האוזן)

    אשמח לתשובתך ועזרתך. תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    משקפיים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • משקפיים - תגובה

    רימון בן ישי
    07/03/2012

    ירון בוקר טוב,
    משאלתך עולה כי טיפלת כמעט בכל האזורים "הבעייתיים" של המשקפיים.
    ישנו אזור נוסף אותו ניתן לשנות במסגרות מסויימות והוא החיבור שבין המוט לגוף המסגרת.
    אני בטוחה שעשית עבודה טובה, אך עם זאת הייתי מציעה לך לחזור לחנות בה רכשת את המשקפיים ולתת לאופטיקאי לסדר זאת בעבורך.
    כמו כן, ישנן מסגרות מסוגים וגדלים שונים לרבות מסגרות עם סופיות (החלק האחרון של המוט) מסיליקון או פלסטיק עדין אשר להן אחיזה טובה יותר על האוזניים. בכל מקרה, מומלץ להתייעץ עם אופטומטריסט או אופטיקאי בבחירת מסגרת אשר תתאים למבנה הפנים שלך בצורה האופטימאלית.

    בברכת חג שמח,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו