בחירת עדשות מגע

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בחירת עדשות מגע
    מרינה
    05/03/2008

    שלום רב, אני בת 22 ומזה 6 שנים אני משתמשת בעדשות מגע. בשנה האחרונה קניתי עדשות חודשיות זולות מאוד ( בשל מצב כלכלי ) ללא בדיקת התאמה לפני . הדבר גרם לכך שאיני מסוגלת יותר לסים את העדשות האלו , והעיניים שלי נעשות ישר אדומות וצורבות מאוד . האם הסיבה נעוצה בעדשות שלא מתאימות לי ? והאם רני צריכה ללכת לאופטיקה שבה כן יבדקו אותי ויתנו לי עדשות מתאימות לעיניים שלי ? או שהתפתחה אצלי אי סבילות לעדשות ? זה מאוד חשוב לי .
    תודה רבה מראש !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בחירת עדשות מגע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקה חובה

    אבי עזרא
    05/03/2008

    הצלחת לעשות את כל הטעויות.
    עכשיו הסירי את העדשות מהעיניים לפחות לשלושה ימים,וגשי להיבדק אצל אופטומטריסט ואו רופא עיניים שמבינים איך להחזיר אותך אל העדשות בהדרגה.
    מומלץ בחום: צילום טופגרפי של הקרנית ואבחנה רצינית של מצב העיניים.
    נסי עדשות אשר יתאימו לעינייך.שמרי על כללי הרכבה נכונים.זרקי את כל התמיסות הפתוחות והמחסניות הישנות הקיימות אצלך. והכי חשוב שמרי על היגיינה.ותעשי לעצמך טובה גדולה וטפלי בעינייך אצל מקצוענים.
    אבי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו