תוצאות ניתוח לאסק

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תוצאות ניתוח לאסק
    ליאור
    28/03/2008

    שבת שלום ,
    מצטער על האורך.

    עברתי ניתוח לאסק לפני חצי שנה בערך , בבדיקות יוצא שאני רואה 6/6 אבל
    אני מרגיש שבעין ימין אני רואה לא הכי טוב , אז איך זה יוצא 6/6 (בכל עין) ?

    והדבר השני שהוא יותר מטריד אותי ואולי בגלל זה אני לא רואה טוב בעין ימין , זה
    שבעין הזו אני רואה כפול (בעין ימין בלבד וכשרק היא פתוחה). זה בא לידי ביטוי בעיקר בכתוביות בטלוויזיה אבל לא רק.
    בנוסף לזה הכפילות היא לא קבועה , לפעמים אני רואה יותר לפעמים פחות ולפעמים אני כאילו "מזיז" את הכתובית הכפולה למעלה ולמטה , מה זה יכול להיות ?
    והאם אפשר בעזרת משקפיים לתקן את זה ? או לצמצם את התופעה הזו לפחות ?

    תודה רבה מראש !!!
    מנותח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תוצאות ניתוח לאסק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כפילות

    אבי עזרא
    28/03/2008

    אם אתה רואה כפול בעין אחת (כל דבר פעמיים ולא מטושטש) אזי יש לבצע בדיקה רצוי במכון בו עברת את הטיפול.
    יש לבצע מספר בדיקות כמו סריקה של הקרנית טופוגרפיה,בדיקה של אופטומטריסט אשר עובד או עבד במרכז רפואי ומכיר את תופעות הלוואי של הטיפוליים,וכמובן חזור לרופא המטפל שלך והסבר בדיוק את תלונתך.
    במרבית המקרים ניתן ל"תקן" במקצה שיפורים.
    אבי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו