עדשות ואיפור עיניים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עדשות ואיפור עיניים
    מנאר
    25/06/2008

    שלום רב

    אני מרכיבה משקפיים ולאחרונה אני מרכיבה עדשות מגע..

    כשהיו לי משקפיים הייתי מתאפרת כפי שאני רוצה!!! עכשיו אני לא יודעת איך להתאפר

    שמעתי שאסור לשים עיפרון שחור על קו הריסים כלומר אסור לשים אותו בתוך העין רק מחוצה כי זה גורם לאלרגיה!
    עכשיו אני לא יודעת איך להתאפר באיזור העיניים?? ומתי להתאפר אחרי הדבקת העדשות או לפני??? ואיפה לשים את העיפרון??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עדשות ואיפור עיניים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עדשות ואיפור עיניים

    קרן ריחני
    25/06/2008

    מנאר שלום,

    עפרון לאיפור לא מומלץ לשים בחלק היותר פנימי של הריסים (כלומר החלק שבא במגע עם העין עצמה) ועדיף אכן מבחוץ וזאת ללא קשר אם את מרכיבה עדשות מגע או לא.

    לגבי סדר הפעולות, דעתי היא שעדיף קודם להרכיב את העדשות ורק אח"כ להתאפר כיוון שבעת ההרכבה בד"כ העיניים קצת דומעות ויכולות להכניס איפור לעין יחד עם העדשה ובמיוחד כאשר לא מנוסים בהרכבת עדשות ולוקח מספר פעמים עד שמצליחים וחוץ מזה זה יכול למרוח את האיפור.
    לגבי הורדת האיפור יש שמסירים קודם את העדשה אם זה הולך להם די בקלות ויש שקודם שמסירים את האיפור (אך לא מומלץ לשפשף הרבה כיוון שיש עדשה בעין והיא עלולה לזוז ממקומה) ורק אח"כ את העדשה כדי שהדמעות בזמן ההסרה לא ישטפו את האיפור לעין.
    בכל מקרה יש להקפיד שכשהעדשה בתוך המחסנית (להשרייה) תהיה נקייה מכל איפור כזה או אחר.
    מקווה שעזרתי
    קרן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו