משקפיים או לא?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • משקפיים או לא?
    רונית
    06/07/2008

    שלום רב, עשיתי בדיקת עיניים ויצא לי רבע וחצי, האם למספרים כאלו כדאי לרכוש משקפים, המוכרת בחנות אמרה שלא צריך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    משקפיים או לא?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • משקפיים או לא?

    קרן ריחני
    06/07/2008

    שלום רונית,
    למה מלכתחילה פנית לבדיקת עיניים, האם כי הרגשת שאת לא רואה מספיק חד? האם מדובר ברוחק ראייה (פלוסים) או בקוצר ראייה(מינוסים).האם מדובר במשקפיי קריאה בכלל? אם מדובר בפלוסים גם גילך משחק תפקיד כאן.
    קשה לי לענות לך בבהירות על השאלה כיוון שאיני יודעת מהי חדות ראייתך ללא משקפיים ועוד פרטים שציינתי קודם.
    באופן כללי אם מדובר במספר שמחדד במעט את ראייתך וראייתך ללא משקפיים קרובה ל 6/6 , אם כך ההחלטה צריכה להיות שלך -אם מפריע לך התפקוד ללא משקפיים ואת חשה בהבדל לטובה עם המשקפיים. אם מדובר בכלל במשקפי קריאה וגילך מגיל 40 ומעלה -יכול להיות שאת כן זקוקה למשקפיים.
    כדי שאוכל לעזור לך יותר אנא מיסרי לי יותר פרטים על המירשם, שימוש המשקפיים(מרחק/קריאה) וגילך (במידה ואלו משקפי קריאה),
    בנוסף נראה לי יותר הגיוני שהאופטומטריסט שבדק אותך ימליץ לך אם את זקוקה למשקפיים או לא.
    כמו כן, את בהחלט יכולה לעשות בדיקה נוספת כדי לקבל עוד חוות דעת, אך קחי בחשבון שמירשמים יכולים לצאת טיפה שונים מאופטומטריסט לאופטומטריסט בעקבות שיקולי דעת שונים , אך בהבדלים שלא יותר מחצי מספר.
    בכל מקרה בידקי עם עצמך אם יש לך קושי בראייה שמציק לך וזה כבר פרמטר ראשון לצורך במשקפיים.
    אשמח לעזור אם תפרטי יותר,
    ערב נעים
    קרן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו