קופסת תמיסה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קופסת תמיסה
    שי
    14/07/2008

    שלום

    יש לי תמיסה אופטי פרי

    אני רוצה במקום להישתמש במחסנית של אופטי פרי , להשתמש במחסנית של מונו גרין כי זה יותר חסכוני -היא קטנה

    האם זה לא מזיק ? (כי כתוב בהוראות של אופטי פרי להיתמש רק במחסנית של אופטי פרי)

    ואם זה כן אפשרי האם אני יכול להישתמש לתמיד במחסנית הזאת וכל חודש אני אשפוך מים רותחים על המחסנית ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קופסת תמיסה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מחסנית של התמיסה

    קרן ריחני
    15/07/2008

    שלום שי,
    איני מכירה את המחסנית של מונו גרין , אך אתה לא חייב להשתמש במחסנית שצורפה לאריזת התמיסה , בהנחה שהמחסנית של מונו גרין היא מחסנית רגילה לעדשות מגע . האם בכלל אתה מתכוון להבדל בכמות שבין מחסנית עומדת למחסנית שוכבת? אם כן אין בעיה לעבור למחסנית שוכבת במקרה הזה.
    חשוב !! אינך יכול להשתמש באותה מחסנית כל הזמן ולא משנה מאיזה סוג היא כיוון שמחסנית צריך להחליף כל שלושה חודשים לכל היותר כדי להיות בטוחים בסטריליות של המחסנית אשר בגלל התמיסה שבה (בזמן חיטוי העדשות) יוכלים לאחר מס' חודשים להיצטבר עליה חיידקים.. ולא ניתן להיות בטוחים בהרתחה שכל החיידקים סולקו.
    כן חשוב שכל פעם אחרי הוצאת העדשות מהמחסנית לשפוך את התמיסה ולנגב טוב עם נייר סופג שאינו משאיר סיבים.
    תודה על שאלתך
    קרן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו