רוצה לדעת הכל על עדשות ליליות קשות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • רוצה לדעת הכל על עדשות ליליות קשות
    יוני
    06/08/2008

    אני נזקק למשקפיים עם קוצר ראייה זה 5-6 שנים כמו כן אני כבר מרכיב עדשות מגע רכות חודשיות זה שנתיים. המספר שלי בשני העיניים הוא כ3.5 במינוס עם כחצי צלינדר בשני העיינים. שאלתי היא1. האם אני יכול לעבור טיפול עם עדשות מגע קשות ללילה(קראתי על זה שזה צריך להיות טיפול) והאם כדי גם? 2. מה המחיר הזול ביותר שאפשר להשיג טיפול כזה ואיפה כדי? 3. אני הולך לצבא עוד מעט והאם יהיו לי בעיות עם זה שם (תפקיד קרבי) 4.כל כמה זמן צריך להגיע לבדיקות אופטמיטריסט. בעיקרון זה מה שאני צריך לדעת על זה לבנתיים אני מבקש לענות לי בהקדם כי זה חשוב לי שכחתי להזכיר שאני בן 18 כיום

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רוצה לדעת הכל על עדשות ליליות קשות

    אורטל לביא
    06/08/2008

    ראשית העדשות הינן אורטו k.לגביך באופן אישי זה גבולי,אם בכלל,וצריך לעבור בדיקת התאמה יסודית(במקום שמתאימים עדשות אלו)הן מבחינת המרשם והן מבחינת העדשות.
    לאחרונה יצאה כתבה שבה נאמר כי עדשות אלו אינן מומלצות,עליך לעבור בדיקה תוך שקילת היתרונות והחסרונות ואז להחליט.
    מחיר ממוצע של עדשות אלו הוא 4500 ש"ח.
    לגבי הצבא הטיפול בעדשות אלו לא שונה בהרבה מטיפול בעדשות אחרות ואני לא רואה בעיתיות.
    לגבי בדיקות אצל האופטומטריסט-בטיפול הנוכחי הזה אתה עובר בדיקת התאמה,בדיקה ביום קבלת העדשות,יום למחרת,שבוע אחרי וחודש אחרי,לאחר מכן זהו שיקולו של האופטו'.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו