בדיקת ראייה PIN HOLE

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בדיקת ראייה PIN HOLE
    אנני
    25/02/2009

    שלום, לאחרונה חשבתי שמס' המשקפיים שלי עלה, שאני רואה פחות טוב ואף החל לכאוב לי הראש. הלכתי לחנות האופטיקה ועשיתי שם בדיקה ובסוף החלטתי ללכת לעשות את המשקפיים בחנות של קופת החולים שהיא יותר זולה. מה שמוזר לי ששתי הבדיקות ראיה שעשיתי במקומות השונים העלו תוצאות שונות, וכן, בחנות בה עשיתי בסוף את המשקפיים גם בזמן הבדיקה לא הרגשתי שאני רואה ממש ממש טוב, והאופטימטריסטית אמרה שאין מה לעשות יש ראייה אופטימלית שאפשר להגיע אליה , ושמה לי יענו באחת העדשות עדשה שחורה עם חור קטן ואמרה שלפי זה אפשר לראות מה הראייה האופטימלית ואם שם אני לא רואה משהו אז זו הוכחה שאין מה לעשות. קראה לזה PIN HOLE. האם זה אכן נכון ? אודה מאוד על תשובתכם, אנני.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקת ראייה PIN HOLE

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת ראייה פינהול

    אורטל לביא
    26/02/2009

    אכן יש רצוי ומצוי בראייה,כולם רוצים לראות 6/6 אבל לא כולם מצליחים להגיע לכך.
    בדיקה עם פינהול (עדשה חסומה למעט חור קטן במרכז) יכולה לגלות האם ניתן לשפר את הראייה בעזרת משקפיים או מרשם גבוה יותר,אם בבדיקה זו לא ראית טוב יותר אזי זהו התיקון המקסימלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו