בעיות בעיניים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעיות בעיניים
    אבי
    14/05/2009

    שלום , אני מרכיב עדשות מגע כבר שנה עכשיו לאחרונה מתחיל להיות לי כל מיני בעיות בעיניים נהיה לי כמו סימן של פס בעין בגלל העדשות , אדום , אני ממש לחוץ מכל זה יש לי עדשות חודשיות ואני מחליף אותם כל חודש אני שומר על סטריליות וניקיון יומיומי של העדשות אני פשוט לא יודע מה לעשות .. האפטיקה שמימנה רכשתי את העדשות לא נמצא באיזור שאני גר {פעם אחת שהגעתי אליהם הם עשו לי בדיקה והחליפו לי סוג של עדשות כי היה לי אז גם כאבים שהייתי שם אותם בעיניים והם אמרו בגלל שהקוטר של העדשות היה גדול מהעין קיצור לא הבנתי בדיוק מה ..}
    אני ישמח מאוד אם תוכלו לעזור לי , בתודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיות בעיניים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיות בעיניים

    אורטל לביא
    14/05/2009

    משאלתך אני מבינה כי אתה מקפיד על זמן התפוקה של העדשות ועל סטריליות,יכול להיות שמדובר בהתאמה לא נכונה של העדשות.(קימור לא נכון/חומר גלם לא מתאים וכד').
    אני מציעה כי תלך לבצע בדיקת התאמה לעדשות שצריכה לכלול הרכבת עדשות לניסיון ובדיקה איתם.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו