שאלות שמטרידות אותי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלות שמטרידות אותי
    יוסי
    16/11/2009

    שלום שמי יוסי! ואני כעת בן 16
    יש לי "מספר" די גבוה בעיניים 2 בשתי העיניים....

    רציתי לשאול מספר שאלות..
    קודם כל אני רואה יותר טוב בליה מאשר ביום.
    האם זה בגלל שיש לי מחסור בויטמין A? או בגלל שבגלל שיש לי משקפיים נובע מכך שבלילה הראיה היא ירודה.
    אם המחסור הוא בויטמין.. עושים בדיקת דם פשוטה כדי לגלות זאת?

    ועכשיו לשאלה שמטרידה אותי יותר מכל!!!
    האם יש באפשרותי או באפשרות כלל בני האדם להוריד את המספר במשקפיים ללא שינוי בניתוח לייזר ... (אני לא שם עדשות כלל מחשש לזיהום) האם אין איזושהי דרך .. כדורים? אכילה נכונה?
    שיכולה להוריד במקצת את המספר?

    עוד שאלה.. ואחרונה :) נגיד שברצוני לבצע ניתוח להסרת משקפיים.. למה חייבים לחכות עד גיל 18
    ?
    האם יש סיכוי שהמספר שלי יקטן ולא יגדל עד גיל 18?

    אני ממש מממש אודה לעונים לשאלותי!!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלות שמטרידות אותי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובות

    נתנאל סילם
    18/11/2009

    לא הבנתי את השאלה הראשונה..בדרך כלל המצב הוא הפוך ,שרואים יותר טוב ביום בגלל כמות האור הנכנסת לעין.
    אפשר לגלות חוסר בויטמין על ידי בדיקת דם.
    אני לא מכיר שום דרך להוריד את המספר, ההיפך כנראה שהמספר אפילו יכול לעלות אצלך אם אתה רק בן 16 לכן גם את הניתוח לא מומלץ לעשות לפני גיל זה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו