זקוקה לעצה בעניין התאמת משקפיים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • זקוקה לעצה בעניין התאמת משקפיים
    דורין
    23/07/2010

    שלום לך
    אני בת 50 מילדות עם משקפיים והמספר גבוה 11-12
    כל השנים יש לי בעיה למצוא מסגרת יפה .
    לפני שנתיים הלכתי לחנות אופטיקה והתאימו לי משקפיים שהמסגרת היתה יפה מרובעת קטנה וכשבאתי לקחת והרכבתי אותם הרגשתי מוזר
    שהסתכלתי ישר ראיתי מצויין אבל שהורדתי טיפה את העיניים כאילו היה חסר לי וראיתי חלק מטושטש וחלק מצוין
    לצערי נאלצתי להחליף למסגרת אחרת שלא מצאה חן בעיניי אך לא היתה ברירה.
    שאלתי איך אוכל להתאים מסגרת שגם תהיה יפה וגם שארגיש טוב.
    איך מסתדרים האנשים עם ליקוי ראיה גבוה.
    איך אתגבר על העניין והתחושה הזאת


    בתודה מראש
    שרי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שרי שלום!

    איציק שבח
    25/07/2010

    לצערנו, בעדשות כמו שאת צריכה, המסגרת מגבילה מאוד,
    למניעת סיבוכים כאלה יש להתאים מסגרת כמה שיותר קטנה עם אילוצי נוחות של שדה ראייה מספק,
    אם מתאים לך לצורת הפנים, עדיף לבחור במסגרת עגולה או אובלית.
    בכל מקרה תחשבי גם על עדשות מגע או פיתרון ניתוחי.

    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו