צילינדר במשקפיים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • צילינדר במשקפיים
    מלי
    11/04/2011

    שלום רב,
    לבני יש מס' 1.25 בעין ימין ובעין שמאל , כמו כן הרופא קבע כי בעין שמאל ,זקוק לצילינדר 0.75 , בבדיקה אצל אופטימטריסט נקבע כי אכן המס' 1.25 בימין ובשמאל אך זקוק לצילינדר בשתי העיניים 0.5 שאלתי היא האם לקבוע מה שהרופא נכון או מה שהאופטומטריסט נכון , והאם יש השפעה גדולה לצילינדר לטווח הרחוק , אולי כדאי לנסות ללא צילינדר כפי שקבע הרופא והעין תסתגל , אינני בטוחה מה לעשות וחוששת שאם נשים צילינדר היכן שצריך זה יפגע בראייה .(אולי כדאי לציין כי גיל הילד 11 שנים)
    אודה לתשובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צילינדר במשקפיים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צילינדר במשקפיים - תגובה

    איציק שבח
    11/04/2011

    הגישה האוםטומטרית לילד בגיל כזה, לקחת את כל הצילינדר שיש, דהיינו 0.5.
    חוצמזה, לא הבנתי מה הרופא קבע? בלי צילינדר או 0.75 צילינדר.
    אם הבנתי נכון הרופא מצא 0.75 וקבע לוותר על הכל? אם כן, אז לא כדאי לוותר על כל הצילינדר.
    נקודה נוספת, האופטוממטריסט ילווה את הילד יותר מהרופא, ויתן לך אחריות על המירשם, אז למה לא להקשיב לאופטומטריסט?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו