אמורים להריגש את העדשה על העין?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אמורים להריגש את העדשה על העין?
    אורי
    10/05/2011

    שלום
    רציתי לשאול. לא מזמן התחלתי לשים עדשות. שאני שם את העדשה, אני עדיין אמור להרגיש את העדשה על העין. כלומר שאני הולך, רץ ולדוגמא שסתם נושבת לי רוח על הפנים, אז אני מרגיש את העדשה על העין. זה אמור להיות ככה או שאתה לא אמור
    להרגיש שיש לך משהו, עדשה, על העין?
    (בקשר לצד הנכון שאתה אמור לשים את העדשה על העין, זה אני יודע אני שם בצד הנכון)
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אמורים להריגש את העדשה על העין? - תגובה

    דודו ראובן
    11/05/2011

    איתי,

    נושא חשוב מאוד שהעלית כאן.
    בד"כ אני עונה ללקוחות: זה "זה מוצר שימושי בשבילך ?"
    "האם למרות התחושה הזאת אתה משתמש בעדשות והן עונות ופותרות לך בעיה או צורך ?"

    אם כן אז זה תקין..
    זה לא אומר שלא קיים בעולם דגם של עדשה שתתאים לך יותר ותהיה פחות מורגשת , הייתי מציע לך לעשות ביקורת נוספת ולבדוק אם העדשה שלך מותאמת בצורה אופטימלית לעין.אם אלו עדשות חודשיות או יומיות קל לעשות נסיון עם זוג אחר.
    עדשה שהקימור שלה מתאים , אחוז הלחות מתאים וחומר הגלם מתאים תתן ביצועים טובים יותר.
    מצד שני עין עם נתוני פתיחה לא טובים תתן שעות הרכבה מעטות יותר.

    לכן אם העדשה פותרת לך בעיה אז זו התחלה טובה.
    למישהו שרוצה להרכיב עדשות 15 שעות ביום ואחרי 8 שעות זה מציק מאוד ..זה לא פתר..(לדוגמא)


    דודו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה

    אורי
    11/05/2011

    תודה רבה, היה חשוב לי לדעת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו