סרטן שלפוחית השתן

מנהל הפורום

ד"ר יוסף שמואלי
ד"ר יוסף שמואלי
לקביעת תור אצל ד"ר יוסף שמואלי ללא פרסום בפורום
 
  • סרטן שלפוחית השתן
    לירן
    21/08/2012

    שלום רב שמי לירן ואני פונה בשמו של סבי,
    לפני כשבוע נותח סבי בשלפוחית השתן לאחר שנימצאו שלושה גידולים. הגידולים הוסרו (שטחית) ונשלחו למעבדה.
    התשובה שקיבלנו אתמול היתה כי הגידול הינו ממאיר ויש לבצע נתיחה חוזרת על מנת להוציאן לגמרי (לפי הבנתנו מהשורש שנימצא בתוך השלפוחית ולא רק לגרדם חלקית מלמעלה) ולאחר מכן לערוך שטיפות בתוך השלפוחית אחת לשבוע.
    כולנו כמשפחה מאוד חוששים מניתוח נוסף לאדם בן 81 במיוחד שהניתוח אמור להיות מסוכן יותר כי ישנו חשש לפגיעה בשלפוחית (אם לא היה חשש היו מנסים ודאי להסיר הכל כבר בניתוח הראשון).
    אודה לך דוקטור אם תגיד לי האם ישנה דרך טיפול אחרת פרט לניתוח.. האם שטיפות לבד יכולות לעזור? או האם ישנם גידולים שקצב הצמיחה שלהם הוא איטי ולכן ניתן לחכות מספר שנים ללא שיהיה נזק..
    אודה על היעוץ כי אנחנו מתוסכלים מאוד ואובדי עצות.
    בתודה מראש, לירן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סרטן שלפוחית השתן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סרטן שלפוחית השתן - תגובה

    פרופ' חיים מצקין
    22/08/2012

    אני מניח כי מדובר בגידול עם פוטנציאל לחדור עמוק יותר. לא כל הגידולים דהים כמובן. אם אמנם כך, אזי ניתוח חוזר לבדיקת "נקיון האזור" ולאבחנה טובה יותר הוא נכון ומקובל. אם סבך עבר את הנתוח הראשון בקלות יחסית אין סיבה לחשוש מניתוח זהה ואולי אף קטן יותר בהיקפו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה פרופסור

    לירן
    23/08/2012

    כעת הבנתי כי הרופאים מעוניינים להכנס פנימה יותר בניתוח (בניתוח הראשון לא נראה כאילו הגידול חדר לשריר ואילו בדו"ח הפתולוגיה נראו תאי שריר נגועים).. כעת מה אופציות הפעולה במידה ומגלים בניתוח הנוסף כי הגידול אמנם כן חדר פנימה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה פרופסור

    לירן
    23/08/2012

    כעת הבנתי כי הרופאים מעוניינים להכנס פנימה יותר בניתוח (בניתוח הראשון לא נראה כאילו הגידול חדר לשריר ואילו בדו"ח הפתולוגיה נראו תאי שריר נגועים).. כעת מה אופציות הפעולה במידה ומגלים בניתוח הנוסף כי הגידול אמנם כן חדר פנימה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו